{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Har det så dårligt :( {{forumTopicSubject}}

Er i uge 22+2, har fået en meget kraftig blærebetændelse, men det var ikke derfor jeg tog til lægen.
Jeg er svimmel, kaster op hvis jeg er for aktiv efter jeg har spist, kan sove hele tiden og er meget træt. Tog hjem fra arbejde i tirsdags da jeg var sikker på jeg ville besvimme hvis jeg skulle stå op bare 2 sek mere. og tog direkte til lægen. Men mit blodtryk er fint og har trykkede på mig, men har ikke ondt i maven, mere i lænden og mellem benene.
Han ville se mig igen om en uge, så jeg var kommet over min blærebetændelse.
Er det bare mig sdom er plydret? er det virkelig normalt at man skal have det så dårligt når man er gravid?
Hader at melde mig syg fra arbejde, da min chef hader når folk er syge. Men står oip hele dagen på arbejde og løfter mege tog har tit hovedet ned af. og med kvalme og svimmelhed føles det meget udbehageligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har det så dårligt :(
  • #1   16. okt 2008 Signe - Det er ikke dig der er pyldret.. Jeg kan heller ikke stå op for længe af gangen, så føler jeg også jeg er lige ved og besvime.. Kan heller ikke gå for længe rundt i en butik f.eks.. Men det er så blevet bedre nu, hvor jeg er kommet længere hen.. smiley

  • #2   16. okt 2008 det lyder godt nok rigtig surt... jegvar også meget syg gennem hele min graviditet, med kvalme og opkast stortset efter hver måltid... det ku måske være en ide at blive sygemeldt, hvis det er for hård fr dig... du ska jo passe på dig selv og barnet... pøj pøj med det...

  • #3   16. okt 2008 Sådan havde jeg det også i starten og indtil jeg ca var de 20 til 23 uger henne :0( det er bestemt ikke sjovt.... alt hvad jeg lavede tog dobbel så lang tid fordi så fik jeg kvalme og så blev jeg svimmel!!!!!

    Nu har jeg det meget bedre efter jeg er kommet længre hen i min gravidietet :0).... så håber da også at du får det bedre med tiden


  • #4   16. okt 2008 ja det gør jeg også. havde også tænkt om det var en god idé at blive sygemeldt bare til det går over, for har det virkelig ikke godt og min chef er overhovedet ikke forstående hvis alt bare ikke går super hurtigt. og så har jeg det med at presse mig selv. har ikke meldt mig syg før i tirsdags, men har haft det dårligt i over 3 uger, og så i starten af sidste uge begyndte det at tage til med opkast. kaster også op når jeg er på arbejde og synes bare det virker forkert at være derude når man ikke har det godt og det ikke bliver bedre.
    Jeg er bogbinder, så mit job kræver er jeg løfter og trækker i mange ting, både tunge og mindre tunge og står op hele dagen. vi har haft en gravid derude før hun endte med at blive sygemeldt og fødte for tidligt, og kan ikke lade være med at tænke over det, for de tager ikke meget hensyn.
    Men hvis nu man skal sygemeldes er det så noget lægen gør eller hvordan? han vil jo gerne se mig i næste uge igen. men vil også også gerne tilbage på arbejde, da jeg ved min chef bliver mere og mere sur for hver dag jeg ikke er der smiley


  • #5   16. okt 2008 ja det er din læge der ska sygemelde dig, sys du ska ta en snak med ham hende... sys så også det er dårlig din chef ikk skåner dig lidt

  • #6   16. okt 2008 min chef er arbejdsnarkoman, han arbejder 25 timer i døgnet og forventer vi andre gør det samme. og jeg vil også gerne arbejde, men synes det er forkert at skulle have det så dårligt og vil gerne passe på min lille dreng inde i maven. han virker dog til at have det fint, sparker og er meget livlig smiley
    Jeg spiser meget små måltider mange gange om dagen, for at holde maden nede og fordi mit blodsukker sviger meget let siger lægen. Og kan da godt forstille mig at man bliver træt af at bære et barn, men en almidelig arbejdes for mig køre sådan her :
    står op kl 5.30 spiser morgen mad og tager på arbjede.
    har fri kl 14.30 og er hjemme kl 15. så sover jeg 2 timer.
    laver aftens mad og går med hunden.
    og så sover jeg stort set fra kl 20 til næste morgen.

    pjeler normalt at sove max 7 timer på et døgn. og nu sover jeg næsten 12 timer. og kan ikke holde mig vågen.
    Men har det meget bedre nu hvor jeg er hjemme for så kan jeg slappe af når jeg har brug for det. og bliver jeg svimmel kan jeg ligge mig ned og slappe af. kaster også meget mindre op nu hvor jeg er hjemme.


  • #7   16. okt 2008 Sys da virkelig det lyder til, at du ku ha brugfor at blive sygmeldt, måske bare for et lille stykke tid, så du ka få slappet af... Sys du ska snakke med din læge eller jordemoder om det

Kommentér på:
Har det så dårligt :(

Annonce