{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.972 visninger | Oprettet:

nogen der først har kunnet teste positivt sent? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg er gået 23 dage over tid. Har testet og testene er negative. Så jeg er jo selvfølgelig interreseret i, at høre om nogen mon først har kunnet teste positiv på hjemme test meget sent, og i så tilfælde hvor sent smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der først har kunnet teste positivt sent?
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #1   20. jan 2012 Det har jeg aldrig. Men har ofte sprunget menstrationen over eller lavet kuk i min cyklus, ved at teste mange gange. Eller ved at tænke mig til en graviditet- altså en slags ønsketænkning. Jeg siger ik det er hvad du oplever- men det er en mulighed at dine tanker stopper din cyklus/ laver kludder i den smiley

• louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #2   20. jan 2012 ja jeg testede først positiv efter 1 trimester med begge mine drenge, og havde mens som normalt.jeg blev også testet på lægehuset og den var også negativ. Med min datter testede jeg positiv efter 2 uger!!

• #3   20. jan 2012 Med min datter vidste jeg ikke jeg var gravid, testede kun fordi hendes far blev ved med at sige var det for at drille mig, og der var jeg i 10 uge ca.
    Med min søn testede jeg ca 6 uger henne - negativ og igen 8 uger henne - positiv.
    Og denne gang positiv i 4 uge smiley så jeg har først kunne teste positivt ret sent i de første 2 graviditeter, og for mig meget tidligt i denne, og det var et kæmpe chok at den var positiv så tidligt smiley

• #4   21. jan 2012 ja ved godt man kan udskyde mens ved at tænke meget på graviditet smiley og det er da også sikkert det der sker ved mig smiley Var bare nysgerrig efter at høre om det virkelig sker at man først meget sent kan teste positivt. I min første graviditet var mit hcg tal meget lavt, nærmere 148 i uge 9 men jeg kunne alligevel teste positivt mget tidligt...

Kommentér på:
nogen der først har kunnet teste positivt sent?

Annonce