{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Sparker ufatteligt hårdt .. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg burde efter sigende være 29 uger + 3 dage henne, og nogle gange føler jeg simpelthen at jeg er med i en gyser hvor barnet forsøger at grave sin vej ud, forstå mig ret smiley
Han sparker simpelthen så hårdt, så det til tider er smertefuldt, og samtidig er det kun få timer på døgnets 24 t at han ikke er vågen, specielt ved 2-3 tiden om natten føler han træng til at danse Zumba, fnisser ..

Er der andre der oplever det samme? decideret smerte af og til når der vises livs tegn ?? smiley

Mvh Marina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sparker ufatteligt hårdt ..
  • #1   28. jan 2012 jeg havde mange smerter til sidste når tøserne sparkede rigtigt og jeg mærkede dem.. men det gjorde mig faktisk glad på en måde fordi jeg normalt ikk kunne mærke dem.

    men ja det gør skide ondt og ja der er desværre ikk noget at gøre ved det. udover du kan undlade koldt vand osv. så du ikk vækker ham hvis han nu skulle sove.



  • #2   28. jan 2012 Ville ikke undvære smerterne for noget smiley tænk nu hvis det var omvendt og jeg intet mærkede .. Han har sparket meget voldsomt fra starten af faktisk, jeg mærkede ham første gang i uge 13-14, da jeg var til Scanning i uge 16, sparkede han hårdt nok til at kvinden der foretog scanningen kunne mærke ham uden på smiley

  • #3   28. jan 2012
    Haha, jeg kender det alt for godt smiley !

    Da jeg ventede min datter var det kun nogle gange om dagen jeg mærkede hende, og det var dejlige og blide bevægelser, smiley Super skønt at mærke hende, og hun sov om natten, når jeg gjorde, så det var rigtig dejligt,..

    MEN - denne gang, med lillebror bliver der øvet karate og boksning i næsten hele døgnets 24 timer, og det er utrolig ubehageligt ! Han sover aldrig føles det som om, og gør ikke andet end at mishandle mig smiley Men sådan er det jo , .. Jeg tænker meget over, når de siger at det søvnmønster børnene har i maven, er det samme som når de kommer ud ! Det håber jeg godt nok IKKE er rigtigt, for så får jeg da slet ikke noget søvn når han bliver født smiley !

    Men nu må vi se, det kan jo også være fordi at han er mindre end hun var, så han har mere plads til at bevæge sig rundt på, eller at han generelt bare er en lille vildbasse ! smiley Jeg skal heldigvis føde på fredag, så har ikke så mange dage tilbage nu, så jeg PRØVER at nyde den sidste tid, ..


  • #4   28. jan 2012 Jeg er i uge 30 og jeg oplever præcis det samme.. Vi er slet slet ikke enige om hvem der skal være i den her krop.. xD

    Han sparker rigtig tit omkring mine lunger så jeg føler at jeg får en KÆMPE mavepuster og bare mister AL luften.. :S


  • #5   28. jan 2012 Hehe ! Ja det er nøjagtig samme oplevelser jeg har .. hvad angår søvn rytme håber jeg bestemt heller ej det holder stik hehe !!



  • #6   28. jan 2012 Der er forskel på babyer smiley

    Jeg mærkede Vito en smule, et par gange om dagen. Det var mest hvis han lige drejede hovedet, strakte det ene ben, eller lettede på røven, eller måske pruttede (sådan føltes og lød det i hvert fald). Derudover var der intet. Han vendte sig klar i uge 28, og rykkede sig derefter ikke, og gjorde aldrig meget væsen ud af sig.
    Sov pænt, og har aldrig holdt mig vågen.. Det sidste lange stykke tid, mærkede jeg stort set kun liv, fordi han havde så meget hikke.

    Men da han kom ud!!!!! Var han vågen konstant. Han sov max 8-10 timer om dagen, de første to måneder, og ville konstant følge med, og underholdes.

    Så jeg mener at de er omvendt ude i verdenen, af hvordan de var inden i maven smiley


  • #7   28. jan 2012 det vil jeg håbe du har ret i *fnisser* smiley

  • #8   29. jan 2012 Man siger jo, at de er mest aktive fra uge 24 til uge 28/29, for der har de størrelsen til at kan sparke hårdt, og de har plads derinde.
    Efter uge 29/30 har de ikke samme plads derinde, og de sparker ikke som sådan.
    Nu føles det bare mere som om at de køre benene fra den ene ende af maven til den anden smiley


Kommentér på:
Sparker ufatteligt hårdt ..

Annonce