811 visninger
|
Oprettet:
1 jm besøg idag {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
jeg skal til første jordmor besøg idag da jeg har fået tilkoblet en tidligt i graviditeten grundet tidligere problemer i livet
men ved ikke rigtig hvad det er jeg skal deroppe idag
er der nogen af jer der har det på samme måde?
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Jeg var selv afsted i ug 15, det er meget normalt.
Vi snakkede bare lidt frem og tilbage, om vores forventninger og sådan.
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
jeg var der første gang i uge 18 mener jeg... det var ikke nogen succes... jordemoren gad ikke undesøge mig fordi jeg ikke var længere henne... og da hun havde fastslået at jeg hverken røg eller drak, vidste hun lissom ikke rigtig hvad hun skulle snakke om... men hun beklagede sig hele tiden over at faren ikke var med, selvom jeg fra starten af havde sagt at det bare ikke kunne lade sig gøre...
og hun sluttede osse af med at sige at næste gang skulle faren altså med... hvad er det for noget fis... vidste faren ikke komme med næste gang, da jeg vidste at jeg ville gå fra ham... men kunne jeg jo ikke rigtig sige til hende....
bad derefter om en anden jordemoder... og fik en som var rigtig sød.... men nåede kun at komme hos hende to gange, før jeg fik en anden, som nu osse var meget sød, men som jeg slet ikke nåede til samtale hos før hun en dag efter fødselsforberedelse sendte mig på sygehuset... men det var dog hende som tog imod min datter, ved fødslen... og den anden jordemor jeg havde havde haft kom osse forbi... så det var rigtig rart...
men vil da bestemt håbe for dig at du fra starten af får en du kan li...
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
og hun er super sød
1 jm besøg idag