{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.202 visninger | Oprettet:

S N
S N
Tilmeldt:
5. okt 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Gravid lige efter spontan abort. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg var i december 2011 gravid, da jeg den 24/12 fik en SA - spontan abort, muligvis grundet graviditet udenfor livmoderen.

Nu har jeg opdaget, at jeg er gravid igen.

Jeg er bekymret grundet det der skete for kort tid siden, og jeg har en bagudvendt livmoder, og er bange for om dette har nogen effekt på, at kunne holde på baby?

Håber der er nogen der har nogle erfaringer at dele ud af, da jeg pt. sidder hjemme og er helt forvirret og nervøs over det hele.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid lige efter spontan abort.
  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #2   4. feb 2012 Min livmoder er bagudvendt og jeg er lige blevet gravid også. Jeg spurgte min læge og han sagde at det ikke gjorde nogen forskel at den vendte bagud smiley

  • S N
    S N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #3   4. feb 2012 Tak for svar smiley

    Jeg er nok bare nervøs, overvældet og helt forvirret - det er nok meget normalt smiley


  • S N
    S N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   4. feb 2012 Hvor er det dejligt med nogle svar - tak allesammen!

    Jeg er nok bare bekymret for den store omvæltning. Sidst, nåede jeg knap nok at vænne mig til tanken inden det var væk igen - og denne gang er jeg bare rigtig bekymret. Bekymret for familiens reaktion, økonomi, og vi er for tidligt ude, osv..

    Men inderst inde, glæder jeg mig også smiley Det er meget frustrende at føle sådan.


  • S N
    S N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #6   4. feb 2012 Det skal lige siges, at jeg bruger p-ring, sidst var imens jeg var på p-ring, og efter SA kom jeg på p-piller igen, da min læge mente p-ringen ikke beskyttede optmalt for mig. Selvom vi passede på, den første uge i overskiftet, som lægen foreskrev, er jeg altså gravid igen smiley

    Men det er som om, at nu "den er dér" er jeg pludselig bekymret for alt det, som kæresten og jeg har snakket om.


  • #7   4. feb 2012 Jeg har også en bagudvendt livmoder og det har ik givet mig nogen problemer.
    Første graviditet arbejdede jeg indtil 14 dage før jeg fødte og er i 27. uge med nr 2 og mærker heller ik til at jeg er gravid denne gang.


  • S N
    S N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #9   5. feb 2012 Det lyder godt smiley

    Jeg har rigtig meget kvalme, ømme bryster, og hovedpine. Også er jeg dødtræt! Så er vist i den værste fase pt smiley


  • S N
    S N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   5. feb 2012 Kan ikke spise noget som helst. Nogen gode råd til noget man kan holde nede? For uanset hvad jeg spiser eller drikker udover vand, brækker jeg det op igen smiley

Kommentér på:
Gravid lige efter spontan abort.

Annonce