4.433 visninger
|
Oprettet:
andre med lavt hcg hele graviditeten igenem {{forumTopicSubject}}
I min sidste graviditet kom hcg kun op på 148 i uge 11.
Nu er jeg så gravid igen, aner ikke hvor langt, men hcg er kun på 30 og lægen tror jo kun pga min tidligere graviditet med lav hcg og gennemførelse af graviditet, på at denne her graviditet bliver til noget. Men er der andre som mig med unormale værdier?
Ihh er træt af alle de prøver óg usikkerhed bare fodi kroppen ikke reagere som andres. Jeg kommer højest sandsynligt også til at skulle igennem moderkage biopsi igen fordi risikoen for trisomi 18 er forhøjet ved unormalt lave hcg værdier. øvøvøv
jan 2012
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 21
Men tillykke med graviditeten
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Camilla - Tror kun lægen reagerer hvis det er lavt, ellers tror jeg ikke man får det afvide. Jeg har heller ikke fået mit afvide nogen af gangene jeg har været gravid.
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Hvor underligt det stiger så langsomt Hvad var det sidste tal på? Og hvor langt er du henne nu?
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
HCG bliver altid tjekket i uge 11 ca for at udregne risikovurdering på downs syndrom og trisomi 18. Det er så også nakkefolden altså en samlet vurdering af hcg et andet hormon og tykkelsen på nakkefolden samt kvindens alder der udgør resultatet. Ved bare risikoen bliver højere når mit hcg er så lavt. Ved selvfølgelig ikke om jeg skal det igennem igen, men sandsynligheden er ret stor.
Og i sidste graviditet vidste vi jo først i uge 11 at mit hcg var så lavt, og det er kun fordi jeg er sygepljerske og kan tjekke mine blodprøver at jeg kender tallet.
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
andre med lavt hcg hele graviditeten igenem