Gravid og bløder {{forumTopicSubject}}
Jeg er nu 7+4 henne, og begyndte så at bløde igår, blev virkelig nervøs. Have blødt lidt i trussen, men ikke det vilde, men syns det virkede af meget når jeg gik på toilet.
Ringede til lægen og fik afvide at jeg kunne komme derind, han tjekkede mig, og sagde at han godt kunne se at jeg have blødt, men at efter hvad han kunne se var det ved at holde op igen, og at alt så stille og roligt ud. Skulle bare tage hjem og slappe af, og hvis det blev ved tage ned til min egen læge mandag.
Efterfølgende har der været lidt, begyndte os at bløde lidt mere i går aftes, med lidt mørke røde tråde ligende i... så blev virkelig nervøs, og undre mig over når han sagde at det var ved at stoppe at det blev ved.
Her til morgen er der stadig lidt, men nu er det mere brunligt, og der er ikke kommet noget i trussen siden igår aftes.
Ved ikke hvor jeg vil hen med det her, men er bare helt nede, da vi har kæmpet i 5 år, og nu lykkes det endelig, så er bare så nervøs.
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
feb 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
så jeg skulle bare vente til på mandag også tage til min egen læge...
feb 2012
feb 2012
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Min veninde styrt blødte hver 4 uge hele graviditeten igennem og hun fik en sund og rask lille pige
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
feb 2012
Så ringer til min egen læge mandag og siger at jeg gerne vil have en akut tid...
feb 2012
syns bare tiden er lang ind til mandag...
feb 2010
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 209
Jeg har prøvet blødninger i snart alle de tidlige uger af graviditeten så de siger bare til hvis du har spørgsmål men jeg kan desværre kun komme med de kedelige beretninger da jeg endnu ikke har været så heldig at fuldføre en graviditet.
Det kan være at det er fordi du er lige omkring de 8 uger hvor en almen mens ville have været kommet og det kan være fordi graviditeten er gået til grunde, det er MEGET forskelligt om man bløder meget/lidt, frisk/gammelt, har ondt/ikke ondt osv osv osv, det er endda forskelligt ved hver eneste graviditet, det er jeg levende bevis på desværre.
Håber du kommer til scanning snarest og alt ser fint ud.
feb 2010
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
feb 2012
feb 2012
feb 2012
Gravid og bløder