{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

mærker mindre liv?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er 24 + 1 i dag smiley De sidste 3 dage har jeg ikke rigtigt kunne mærke min søn og ved ikke om det er normalt..?

Jeg var ved lægen i fredags og der var der super hjertelyd. Men jeg kan ikke forstå at han er så rolig..
Jeg har mærket ham engang her i morges meget svagt smiley Og normalt kan jeg virkelig mærke ham sparke..

Er det normalt at man ikke kan mærke sit barn, så meget som før smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærker mindre liv??
  • #1   14. feb 2012 Jeg er godt nok kun 21+4. Men jeg mærker også lillepigen mindre end jeg gjorde i starten.

    Hvis jeg lægger mig ned og slapper helt af- så kan jeg godt mærke hende - tror hun sparker ind ad eller op smiley det føles hvertfald anderledes. smiley


  • #2   14. feb 2012 Marlene 38+ Venter en prinsesse til feb .
    Ja det kan nemt være at han ligger sådan.. Jeg ringer til dem her om 10 min smiley
    Jeg er bare så nervøs hele tiden. Jeg ved jo at han er sund og rask og har det godt men stadig er jeg meget nervøs smiley

    Charlotte O
    Jeg kunne også rigtigt mærke ham da jeg var omkring de 21 og 22. Sidste uge der kunne jeg også rigtigt mærke ham, men torsdag og fredag kunne jeg ikke så godt mærke ham og det samme i weekenden smiley Jeg har prøvet i dag for ligge på ryggen for om jeg nu kunne mærke ham og der kunne jeg slet ikke mærke noget.. smiley


  • #3   14. feb 2012 Jeg fik vide den gang jeg vente hvis ikke du kan nærke baby, drik noget kold safte vand eller bare koldt vand læg dig ned og du skal mærke baby inde for halv time, hvis ikke så kontakt evt læge eller føde sted. Heller en gang For meget

Kommentér på:
mærker mindre liv??

Annonce