{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.922 visninger | Oprettet:

Optakt til fødsel :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er.
Jeg er utålmodig nu:) glæder mig sådan til der engang sker noget.
Men hvordan var det ved jer inden I skulle føde. Gik vandet, var I ekstra trætte, mange plukkeveer, fyldt med energi, rumsteren nede ved underlivet eller kom veerne fuldstændig uventet?
Ved godt hver graviditet er vidt forskellig, men vil gerne høre jeres historier/erfaringer:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optakt til fødsel :)
  • #1   24. feb 2012 Jeg havde det helt normalt første gang, men 1 time indtil vandet gik, havde jeg meget stærke plukveer (som nok har været veer) og så gik vandet smiley

Anden gang blev jeg sat igang.. Så det kan jeg ikke skrive så meget om smiley

• #3   24. feb 2012 Hvad med væske i kroppen:) nogle hæver op i hoved osv lige op til?:)

• #5   24. feb 2012 Altså nu har jeg ikke født endnu, men har væske i hænder og fødder og har haft det i et par uger nu, det er bare træls, men det betyder ikke at fødslen er nær, desværre smiley

35+5

• #6   24. feb 2012 Jeg havde ingen optakt til noget, før jeg vågnede en tidlig morgen emd kraftige plukveer. Det var så åbenbart småveer, og da vandet så gik kørte vi på hospitalet.

• #7   24. feb 2012 jeg havde mange plukveer 2 uger op til fødslen... og veer on/off 2 dage op til... og så gik vandet bare lige pludselig en morgen og så kom veerne smiley

• #9   24. feb 2012 Ih. Gad godt der var noget bestemt man kunne tage efter smiley men jeres historier er meget forskellige:) hvad med maven? Sank den meget ned til sidst?

• #11   24. feb 2012 Ja, det kan jeg godt se:) der var sket lidt..:)
    Men.. ja, så længe man ik er i tvivl om at det er de rigtige veer der kommer, så må jeg jo bare vente på dem smiley

• #12   24. feb 2012 første gang havde jeg det meget underligt den 9 august 2009.... følte mig udmattet havde ingen appetit og følte mig ikk til rette i min egen krop... ret så røv når nu jeg var til fødselsdag den dag... fødte min søn den 10 august 2009.

her anden gang var det en lidt anden sag fordi hele min graviditet jo var et stort helved.... sov hele natten fra den 7 til den 8 januar 2012 uden nogen problemer så må ha været umådeligt træt for havde ellers ikk ku sove i laaaang tid.... da min søn så kom ind om morgenen ved halv 7 tiden havde jeg helt ekstremt kraftige veer så havde slet ingen forberedelse denne gang... 4 timer senere var min datter kommet til verden 10:36 den 8 januar 2012

• #13   24. feb 2012 jaaa oki her anden gang havde jeg lidt af modningsveer i flere uger plukkeveer havde jeg under det meste af graviditeten... havde en smule væske i min fingre men det startede også tidligt... og ca 4-5 døgn inden jeg fødte gik min slimprop... det vil sige den kom ikk hel ud den kom i flere omgange i løbet af de 4-5 døgn.... men følte det ikk som direkte optakt til fødsel....

• #14   24. feb 2012 Jeg syntes nemlig jeg har utrolig meget rumlen nede omkring underlivet. Men tror det er fordi han er ved at sætte sig fast... Har også noget mere ondt i lænden end normalt og sommetider også i lysken..

Nogle siger også der er mindre liv derinde, når man er tæt på fødsel. Men jeg mærker ualmindelig meget liv.

Det er underligt at gå og glæde sig og vente så meget på noget, man ikke aner hvornår sker smiley

• #15   24. feb 2012 MIn mave sank ikke før fødseln, og hun stod heller ikke fast før fødslen gik igang.

• #16   24. feb 2012 nina jeg havde op til begge mine fødsler ekstremt livlige børn.... så det er ikke altid at der kommer mere ro på liiie op til fødslen.... for mig var det nærmere som om de prøvede og sparke sig vej ud af maven på mig

• #17   24. feb 2012 Okay, jordemoderen sagde også at der ikke skete noget ved han ikke nåede at sætte sig fast.. For med alt det liv der er, så tvivler jeg også lidt på det er lykkedes ham smiley
    Ja, det føles mere som om han tror han skal ud gennem højre side.. smiley

• #18   24. feb 2012 Jeg er også spændt på om jeg overhovedet opdager at vandet går, syntes jeg sidder inde på toilet konstant smiley hehe... Mærkes det meget anderledes end at tisse ? smiley

• #19   24. feb 2012 Begge gange har jeg dagen op til fødslen (har født om natten/morgenen) haft uro i kroppen, været irriteret, rastløs, gået rundt uden noget mål, rejst mig op, sat mig ned, mange plukveer der har været en mellemting mellem plukveer og veer.
    Har slet ikke været i tvivl om at det var mine fødsler der var på vej.

• #22   24. feb 2012 Det bliver spændende om vores melder sin ankomst pludseligt! smiley
    Jeg håber bare ikke det bliver d. 29 feb.. Men det skulle ikke undre mig. Er sat til 1. marts smiley

Kommentér på:
Optakt til fødsel :)

Annonce