{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

De kære homuner altså!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ihhh.... i dag er den bare helt gal med mig :0)!!!! vågner og vil ha min mobil i oplader finder så tilsidst ud af at det er vores katte der har ødelagt selve opladeren fordi de har bidt i den.... samtidig er jeg bare SKIDE SULTEN!!!! Jeg kunne bare mærke at jeg var ved at gå amok på det mindste....

Er det kun mig der ikke altid kan styre mine homuner??? Jeg kan bare mærke at det bobler inde i mig så træls :0(..

Ja skulle bare lige ud med det for gud hvor er det ubehageligt at man bare bobler indeni :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De kære homuner altså!!!!!!
  • #1   23. okt 2008 Det er altså lidt træls faktisk :0)... men det følger vel med når man er gravid hi hi

  • #2   23. okt 2008 Ja gør jeg nu også :0).... synes bare at nogen gange er det svært at komme ned igen!!!!!!!!!!!!!!

  • #3   23. okt 2008 det er ikke nemt hehe,jeg kan blive enormt sur over det mindste,og kan heller ikke lade vær og grine af mig selv,og så har jeg jeg det sådan at jeg lige pludselig kan græde over det mindste,og sådan har jeg aldrig været,men mand griner bare af mig hehe

  • #4   23. okt 2008 Nej er det ikke :0) det er sku lidt synd for ens mænd engang imellem hi hi

  • #5   23. okt 2008 Mine hormoner kører oss bare på højtryk , kæresten kan ikke helt forstå at jeg er så nem at hidse op . Puhhaa han har det ikke nemt .
    Men er nok også meget god til at flyve op i en spids på ingen tid , har i det oss sådan?


  • #6   23. okt 2008 Tror mig jehg kender det kun alt for godt.. I lørdags var jeg på arbejde i butik, havde en sur kunne var så tæt på at tude pga ham... I går tror jeg at jeg tudede i 2 timer alt var bare i mod mig.. Hvorfor være ked af det når man har alt? Det jo dumt, men man kan bare slet ikke styre det nogen gange..

  • #7   23. okt 2008 synes ikke det har været så galt hos mig, det eneste som kan være rigtig træls lige for tiden er min 1 kat ud af 3, hun fatter ikke at jeg ikke altid synes det er så fedt at hun tramper rundt på min mave, og så vil hun nusses hele tiden og så mijaver hun så mine øre er ved at falde af..
    Men forsøger at lære hende at jeg ikke altid kan snakke med hende og at hun ikke altid kan være hos mig, dur jo ikke når nu jeg har født og skal amme at hun så også vil være der... Men mine afvisninger af hande har desvære gjordt at hun har pisset i vores sofa i protest... Sååå det er ikke så nemt..
    Men ud over at hun kan få mig op i det røde felt har jeg ikke mærket så meget til min hommoner


  • #8   23. okt 2008 Jeg kan heller ikke styre det lige for tiden.. Der skal bare den mindste ting til og gøre mig ked af det.. Og det er altså lidt pinligt og gå midt i en butik, og næsten begynde og græde, hvis kæresten lige siger et forkert ord.. smiley Men syntes også selv vi er rimelig gode til og grine af det.. smiley

Kommentér på:
De kære homuner altså!!!!!!

Annonce