{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barsel og SU ?
  • #2   4. mar 2012 jeg er på KH og efter jeg har født får jeg 13 tusinde et eller andet før skat

• #3   4. mar 2012 fik udbetalt almindelig su. Du får 12 ekstra klip og kan vælge 1års barsel med almindelig su, ellers 6 måneders barsel med dobbelt su. Og efter barsel køre du jo så videre med almindelig su til du er færdig. og så er der andre regler for enlige.
    Min kæreste er selvstændig så vi har ikke manglet noget..

• ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #4   4. mar 2012 CK det har jeg selv lige været inde og undersøge og det jeg kan finde er dette:
    (link fjernet)
    og
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=139582

• #5   4. mar 2012
    Jeg har barsel på SU, og har valgt 6 måneders barsel (da den så slutter Juni - men pga. sommeren starter jeg først september), og så får jeg dobbelt SU, smiley

Hvilket vil sige 2 * 5662 kr, i almindelig SU før skat, og så får jeg også dobbelt SU lån i de 6 måneder, hvilket er 2* 2897 kr, smiley

Jeg får 14.500 kr udbetalt i SU i alt, og så får jeg derudover 1400 kr. i boligstøtte, og selvfølgelig 8.500 i børnepenge hver 3 måned for begge børn smiley

Min mand får også dobbelt su, i 6 måneder, og får lige knap 15.000 udbetalt, da han har højere fradrag smiley Og så får han også løn, ..

• #6   4. mar 2012 Du får det samme i Su, som du altid har gjort, hvis du tager et års barsel. Ved et halvt år får du det dobbelte.

Herhjemme er vi begge på SU, så vi kommer faktisk til at få flere penge udbetalt, når den bette kommer. Dvs. almindelig SU til os begge plus forsørgertillæg. Derudover stiger vores boligstøtte fra 900,- til omkring 3000,-. Og så selvfølgelig børnepenge hvert kvartal.. Så vi burde sagtens ku få det til at køre rundt smiley

Kommentér på:
Barsel og SU ?

Annonce