972 visninger
|
Oprettet:
Fortælle nyheden {{forumTopicSubject}}
Hvornår fortalte I nyheden om jeres graviditet til forældre, familie og venner?? og evt. arbejdsplads?
Jeg har meget svært ved at holde på den gode nyhed, men der er jo intet der er sikkert endnu..
Jeg skal til lægen i morgen, for at få bekræftet graviditeten..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
De nærmeste venner fik et opkald den dag vi havde været til NF og resten af omkredsen fik det at vide ved at jeg skrev " NF scanningen veloverstået - tvillingerne har det godt og trives. nu mangler vi bare deres mor bliver rask "
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 224
Vi ville ikke vente med at fortælle det. Ja, det kunne godt være der skete noget, men så ville det være rart at folk vidste det og kunne støtte - men odds for at alt går som det skal er STØRRE, så vi valgte at tænke positivt og fortælle folk det og have dem med fra starten. Nu idag render vores søn rundt på gulvet og hygger sig - hvad jeg mener er, hvad er dine argumenter for ikke at fortælle det?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
min far og stedmor i uge 12 efter NF...
Min stedfar i uge 16...
har 3 veninder som også fik det af vide før NF..
Det er stadig ikke offentliggjort på facebook og jeg er i dag uge 18+4
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
anden gang var jeg ca 5 uger henne igen da de første fik det at vide, dog først 8 uger henne da min familie fik beskeden, da min far døde dagen efter vi fandt ud af det, og vi ikke mente det passede ind før nogle uger senere, arbejdet fim det først at vide den dag jeg meldte mig syg med blødning som endte i en MA.. der var jeg ca 12 uger henne
3 gang fik mit arbejde det at vide da jeg var ca 8 uger henne, fordi jeg fik det rigtigt skidt, og måtte sygemeldes en tid ;o(, min svigermor fik det at vide da jeg var ca 9-10 uger henne ved en fejl, fordi kim ikke lige tænkte over hvad han sagde ;o) resten af familien fik det at vide da jeg var 14 uger henne og havde været ved NF..
jeg synes kun det var svært at lade værre med at fortælle noget første gang, de andre gange har jeg fint kunne vente..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Da jeg var 8 uger fortalte vi det til min søster og svoger.
Da jeg var 8/9 uger henne fik min moster det at vide.
min chef fik det at vide med det samme jeg testede, dvs. 6 uger henne, og mine kolleger kort før NF.
Da jeg var 16 uger henne, lavede jeg et fotoalbum med scanningsbilleder på fb, og som folk opdagede det, og kommenterede, kom nyheden ud.
De sidste kolleger fik det at vide til en fest, da vi lukkede, da jeg var 18 uger henne. I privat tøj kunne det slet ikke skjules!
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Fortælle nyheden