{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Merete  S
Merete S
Tilmeldt:
4. mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Fortælle nyheden {{forumTopicSubject}}

Hvornår fortalte I nyheden om jeres graviditet til forældre, familie og venner?? og evt. arbejdsplads?

Jeg har meget svært ved at holde på den gode nyhed, men der er jo intet der er sikkert endnu..

Jeg skal til lægen i morgen, for at få bekræftet graviditeten..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortælle nyheden
  • #1   4. mar 2012 Vi måtte fortælle den nærmeste familie (min mor far og søskende - manden's mor og faster/onkel ) det allerede i 10+ fordi jeg var så syg hele tiden. så ville ikk beskyldes for at smitte min far som var alvorlig syg dengang

    De nærmeste venner fik et opkald den dag vi havde været til NF og resten af omkredsen fik det at vide ved at jeg skrev " NF scanningen veloverstået - tvillingerne har det godt og trives. nu mangler vi bare deres mor bliver rask "


  • #2   4. mar 2012 Vi fortalte det omkring uge 8 til svigerforældrene, og min mor, mormor, morfar og søster fik det at vide omkring uge 10. Venner osv. fik det at vide efter NF.

  • #3   4. mar 2012 Mine to veinder fik det at vide da jeg fandt ud af det. de har begge født to gange, og dette her er min første, så jeg havde brug for nogle med lidt viden bag mig smiley min mands ene søster fik det at vide i uge 8 tror jeg det var , hun er syg efter en operation, og vi var ovre på sjælland hvor hun bor så hun fik det at vide, lidt i åhb om at det også kunne give hende lidt kampgejst mht genoptræning. men resten af fam og venner osv fik det at vide efter NF scannigen.. den tætte familie, og de tætte venner fik det at vide face to face, og bagefter algde vi scanningsbilledet på facebook så resten af hverden kunne se vidunderet smiley

  • #4   4. mar 2012 Min svigermor fik det af vide da jeg var 6+, tror jeg nok, min mor ca. 8+ og resten ca. 10+ (deromkring).

    Vi ville ikke vente med at fortælle det. Ja, det kunne godt være der skete noget, men så ville det være rart at folk vidste det og kunne støtte - men odds for at alt går som det skal er STØRRE, så vi valgte at tænke positivt og fortælle folk det og have dem med fra starten. Nu idag render vores søn rundt på gulvet og hygger sig - hvad jeg mener er, hvad er dine argumenter for ikke at fortælle det?


  • #5   4. mar 2012 Min mor, søster og moster fik det af vide den dag jeg testet positivt (uge 5-6)
    min far og stedmor i uge 12 efter NF...
    Min stedfar i uge 16...
    har 3 veninder som også fik det af vide før NF..
    Det er stadig ikke offentliggjort på facebook og jeg er i dag uge 18+4


  • #6   4. mar 2012 færste gang var jeg ca 5 uger henne da familie og venner fik det at vide, arbejdet fim det at vide da jeg var 6 uger henne..

    anden gang var jeg ca 5 uger henne igen da de første fik det at vide, dog først 8 uger henne da min familie fik beskeden, da min far døde dagen efter vi fandt ud af det, og vi ikke mente det passede ind før nogle uger senere, arbejdet fim det først at vide den dag jeg meldte mig syg med blødning som endte i en MA.. der var jeg ca 12 uger henne

    3 gang fik mit arbejde det at vide da jeg var ca 8 uger henne, fordi jeg fik det rigtigt skidt, og måtte sygemeldes en tid ;o(, min svigermor fik det at vide da jeg var ca 9-10 uger henne ved en fejl, fordi kim ikke lige tænkte over hvad han sagde ;o) resten af familien fik det at vide da jeg var 14 uger henne og havde været ved NF..

    jeg synes kun det var svært at lade værre med at fortælle noget første gang, de andre gange har jeg fint kunne vente..


  • #7   4. mar 2012 Nogen fra min familie opdagede det herinde, og fortalte min mor det, da jeg var 6 uger henne.
    Da jeg var 8 uger fortalte vi det til min søster og svoger.
    Da jeg var 8/9 uger henne fik min moster det at vide.

    min chef fik det at vide med det samme jeg testede, dvs. 6 uger henne, og mine kolleger kort før NF.

    Da jeg var 16 uger henne, lavede jeg et fotoalbum med scanningsbilleder på fb, og som folk opdagede det, og kommenterede, kom nyheden ud.
    De sidste kolleger fik det at vide til en fest, da vi lukkede, da jeg var 18 uger henne. I privat tøj kunne det slet ikke skjules!


  • #8   4. mar 2012 4+5 uger, henne, men har også lagt syg lige siden

  • #9   5. mar 2012 Mine forældre og svigerforældre fik det at vide med det samme. Da dette var planlagt. min kæreste og jeg syntes at familien skulle være med i det fra starten af. Hvis jeg ville gå hen og tabe barnet, ville jeg have familien at snakke med. Jeg har svært ved at være alene om tingene, grundet tidligere problemer i livet. Jeg skal helst snakke om tingene og være åben om ting.

Kommentér på:
Fortælle nyheden

Annonce