{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Endelig færdig :-) -trods modgang {{forumTopicSubject}}

01/08 købte vi hus og kun 12 dage efter fandt vi ud af af jeg var gravid.
Så vi fik travlt.
Flyttekasser overalt og et hus der skulle renoveres fra gulv til loft.
Men... En aften står det ned med vand. -gennem vores helt nye loft. Så vi måtte have gang i forsikringen.
Da vi så går igang med børneværeslet er der svamp.
Så igang igen med forsikringen.
De bankede en væg ned, hev gulvet op i halvdelet af huset og fjernede skab og vask på badeværelset.
Jeg måtte ringe HVER DAG til forsikringen for at holde dem til ilden ellers skete der intet!

En morgen da jeg står op er den helt gal med mig.
Jeg føler at jeg har MEGET stærke briller på og kan kun se omridset af møblerne. Jeg kan ikke stå på mine ben og falder da jeg prøver at stå op.
Jeg kaster op og kan slet ikke styre min krop.
-var på det tidspunkt i uge 29 af min graviditet.

Jacob ringer straks 112 og de er der næsten med det samme.

Jeg havde fået virus på ballancenerven.
Jeg kastede op 21 gange på 2 døgn så de valgte at jeg skulle blive på hospitalet pga min graviditet.
Øv en omgang. Det er det værste jeg nogensinde har oplevet. Ikke at kunne noget selv er frygteligt.
Bare at drikke et glad vand var svært. -og frygten for hvad der var galt var ikke til at bære.
Jeg frygtede så meget for vores barn og om det var ham der var noget galt med siden jeg havde det sådan. -har mistet før.

Men heldigvis har jeg Jacob som bare var guld værd og hjalp mig igennem det. Selvom både familie og venner hjalp mig så kan det slet ikke beskrives hvor stor en hjælp Jacob var og er for mig.

Jeg er nu i uge 34 og er stadig meget mærket af det.
Jeg skal ikke bevæge hovedet for hurtigt.
Men det går fremad og jeg er næsten helt ovenpå igen.
For jer der ikke kender til det, så føles det lidt som de tre, fire sec. efter man er kommet ned fra en karusel. Men følelsen af svimmelhed går bare ikke væk.

Forsikringssagen er nu overstået og det ligner igen et hjem.
Jacob har fået helt styr på børneværelset og det er bare så flot.

Jeg troede ikke vi ville nå det, men her er vi så og har endda tid til overs inden jeg har termin :o)

Så den sidste tid skal vi bruge på hinanden.
Vi har været sammen i 9 1/2 år men det vi har været igennem her mht at jeg blev syg har virkelig sat et stærkt bånd mellem os.

Tak fordi i gad læse om min oplevelse.
Rigtig god mandag til jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig færdig :-) -trods modgang
  • #1   5. mar 2012 Pyha sikken en oplevelse - håber snart at det går over og du kan nyde det når baby kommer til verden smiley

Men det må være dejligt at have det hele på plads - her går jeg og venter på at min mand kommer hjem til maj, så vi kan komme i gang med ombygningen af stueetagen og det skal også bare være færdigt til august!

• #2   5. mar 2012 Sikke en historie! Kender godt virussen, og den er bestemt ikke rar. Jeg har dog ikke selv haft det men har en veninde som har.
    Godt at du er ved at være ovenpå igen og at Jacob har været en kæmpe støtte for dig samtidig med at han har fået det sidste på plads med huset.

Nyd de sidste uger inden baby kommer for til den tid vil der komme en periode hvor der ikke er så meget overskud til hinanden smiley men bare rolig, det kommer igen smiley

• #3   5. mar 2012 Tusind tak.

Jeg er blevet meget stærkere af denne oplevelse men det har også været en oplevelse hvor mange grænser blev overskredet.
    Jeg har normalt meget svært ved at holde mig i ro.
    Der er altis et eller andet der kan laves, renoveres, vaskes mm.
    Så at ligge helt stille uden at kunne se tv, læse eller noget andet var hårdt.

Men ja, nu skal vi bare nyde hinanden og glæde os til vi skal være forældre. For vi frygtede begge to hvordan vi ville klare det hvis jeg ikke nåede at blive rask. Lægerne sagde at vi godt kunne forvente at det ville tage tre mdr at komme over.

Men han er mit et og alt. Han hjalp mig da jeg var nede og han viste sig at være meget stærkere end jeg nogensinde havde turde drømme om.

• #4   5. mar 2012 Mor til M & S- Ligger lidt billeder ind med det samme smiley

Kommentér på:
Endelig færdig :-) -trods modgang

Annonce