1.089 visninger
|
Oprettet:
gravid under udd, SU, KH ? {{forumTopicSubject}}
Nogen herinde der er blevet gravid under uddannelse ?
Hvad gjorde i ?
Holdte i 1 års barsel ?
Fortsatte i på SU, fik i lån ? hvad fik i udbetalt ?
Eller gik i på kontanthjælp ?
fortæl gerne ..
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 177
Tillykke med graviditeten
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 75
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Jeg tror, jeg holder et års barsel. Jeg kan ikke helt bestemme mig. Var i tvivl om jeg overhovedet ville holde barsel, men et nu blevet enig med mig selv om, at jeg tager minimum et halvt år.
Jeg fortsætter selvfølgelig på SU. Ingen grund til kontanthjælp, når jeg kan få SU.
Ved endnu ik præcist, hvad jeg kommer til at få udbetalt. Men alt efter om jeg vælger et halvt eller et helt års barsel, kommer jeg til at få almindelig SU (evt. dobbelt ved et halvt år), plus forsørgertillæg (vi er begge under uddannelse). Og då stiger vores boligstøtte fra 900,- til cirka 3000,- . Vi får begge mulighed for forhøjet SU -lån, men satser ikke på det bliver altuelt
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Jeg er færdig med første år her til sommer, og derefter tager jeg et års barsel, på su.
Jeg er lige nu på su med su-lån, og får næsten det samme som man gør på forsørger kontanthjælp
Når jeg går på barsel skal jeg stadig have su da jeg stadig er tilmeldt uddannelsen.
Men ved ikke 100% hvordan det fungerer da jeg kun lige hurtigt fik stikord til at jeg skal ned og snakke med dem her i marts eller april hvor jeg skal have mine barselsklip
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 10
Da jeg havde født flyttet jeg hjemmefra, og der fik jeg ca. 8000
Efter barsel tog jeg HGV½ , og er lige blevet færdig her til januar
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
aug 2011
aug 2011
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641