{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.212 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Tilmeldt:
9. sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

ødelagt hals af opkast.. hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

ja jeg har aldrig prøvet noget ligende. I går aftes kastede jeg op pga halsbrand. Men mavesyren var så slem at det brændte helt vandvittigt i halsen og jeg kunne ikke få vejret.
Lige efter opkast hævede min hals op og gjorde hammer ondt. Jeg prøvede at drikke mælk, men fordi den der klap i haksen var så hævet, føledes det som om at stikke fingre i halsen, så jeg blev ved at kaste op hvilket kun gjorde halsen værre.
jeg kunne ikke falde i søvn for havde så ondt i halsen at jeg ikke kunne sluge min spyt. Efter lang tids savlen ned i en serviet er jeg da heldigvis faldet i søvn.
men nu vågner jeg med kvalme og min hals er helt ødelagt! Jeg kan stadig ikke sluge spyt og jeg er skide bange for at kaste op igen smiley jeg tør ikke drikke eller spise noget heller.

nogen der har prøvet noget ligende? Hvad gjorde i? Kan jo ikke tage til lægen nu og google er slet ikke min ven.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ødelagt hals af opkast.. hjælp!!
  • #1   10. mar 2012 Ja jeg ville så absolut ikke drikke mælk, hvilket gør det meget værre. Jeg ville spise nogle balancid eller drikke det der hedder galieve. Galiven brænder meget lige de første 10 sekunder, men derefter tager det halsbrænden. Ved det lyder underligt, men Cola virker faktisk på mig.

  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #2   10. mar 2012 Jeg har ikke halsbrand mere. Kan bare mærke at min hals er hævet og ødelagt.
    det føles som om nogle har jaget en sutteflaskerenser derned så den er helt smadret smiley
    og puha Mille, det lyder fandeme nederen! Håber ikke det går så vidt med mig smiley


  • #3   10. mar 2012 Det inderste af en agurk, virker lidt bedøvende, så det er også en mulighed.

    God bedring.. smiley


  • #4   10. mar 2012 Is og kakao hjalp på min ødelagte hals.

  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #5   10. mar 2012 Åhh tak for rådene søde piger! Nu har jeg sendt manden afsted efter is, yoghurt, kakao og isterningeposer! Så må jeg prøve mig frem smiley

  • #6   10. mar 2012 Det skyldes alt mavesyren, som æster dine slimhinder i halsen. De reagerer ved at blive inflammatorisk .- hæve op, blive rød og gøre rigtig ondt.
    Det er helt korrekt, at is kan hjælpe på hævelsen og ømheden.
    God bedring!


  • Nanna B
    Nanna B Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   10. jun 2015 Jeg har det samme problem lige nu! Men is hjælper bestemt ikke, selvom det også var min første indskydelse 😩 jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er så sulten at jeg får det helt dårligt, men det er virkelig ulideligt at putte andet end vand i min mund? 😩😩 har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre ved sulten? 😰😰

Kommentér på:
ødelagt hals af opkast.. hjælp!!

Annonce