{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Min lille historie.. :) {{forumTopicSubject}}

Hey Alle på bg smiley

Ville lige skrive en kort version af min første tid som gravid, det kan måske hjælpe nogen til at se fremad, hvis man har det svært..

Jeg fandt ud af den 30/12 at jeg var gravid, efter vi har prøvet 1/5 år min kæreste var inde og blive tjekket og vi havde fået a vide at det ikke blev let på naturmetoden, men så kom det alligevel af sig selv smiley

Der gik et par uger hvor jeg havde det fint, men skulle bare tisse meget. BANG så kom det gange 10 kvalme og opkaste. Kvalmen var der konstant og kastede op fra morgen til aften, selv om natten!
Kom til diverse tjeks på hospitalet men alt så så fint ud, prøvede akupunktur, det hjalp ikke rigtig, måtte bare overleve indtil det blev bedre. Var tude færdig hver dag, følte ikke jeg kunne klare mere, fik også så ondt af alle de opkastninger. Men mest af alt var kvalmen uudholdelig!
Intet hjalp, men så pludselig efter de 3/5 måned begynde det at se lysere ud, kastede kun op 2 gange om dagen og kunne igen fortage mig ting uden min spand eller wc ved hånden smiley
Nu er der så gået 14 dage hvor jeg har haft det nogenlunde godt smiley og kan begynde at spise lidt igen..

Har tabt mig 7 kilo, så det var været en hård omgang..

Der er nok mange andre som har prøvet at være ligeså uheldige som mig, eller som ligger i det lige nu. Men det går heldigvis over, selvom man ikke tror det smiley

Måtte lige have det ud,, her efter de væreste måneder i mit liv..

Nu kan jeg endelig være glad og se frem til at blive forældre.. Vi har været heldige at kunne se hvilket køn det bliver, og det bliver en dreng smiley

Håber alle derude kommer godt igennem jeres gravilitet, har selv små 6 måneder tilbage smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille historie.. :)
Kommentér på:
Min lille historie.. :)

Annonce