{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Har ikke lyst til at mad :/ {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

De dage jeg har det dårligt har jeg ikke lyst til at spise, og ved det ikke kan være sundt ikke at spise.
Er det nogen af jer som har idere til hvad det kan være nemmere at spise, når man ikke har lyst til noget smiley ??

Spiser fugt, det er det jeg sådan kan få ned, men er jo ikke meget, med kun nogle æbler smiley

Mvh Ditte (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har ikke lyst til at mad :/
  • #1   17. apr 2012 Hov vil også lige sige jeg kun er 7 uger henne (:

• #2   17. apr 2012 Spis så snart du har lyst til det mindste. Og spis nøjagtigt hvad du har lyst til - lad være med at tænk så meget på, hvad der er sundt og usundt.

Spis evt. kiks og lakridser, hvis du døjer med kvalme. Husk væske og vitaminpiller smiley

• #3   17. apr 2012 Væske og vitaminpiller for jeg (:
    Men ja der er ikke andet for, ellers må jeg prøve at presse mig noget mere til at spise, for synes ikke det nok, og kan mærke jeg er sulten,

• #4   17. apr 2012 Ja, der er nok ikke andet for. smiley

Jeg havde (7-9-13) kun kvalme i 1½ - 2 uger, men jeg havde tidspunkter på dagen, hvor jeg kunne få en lille smule ned. F.eks. junkfood (fritter fra Sunset!) og sodavandsis smiley

Krydser fingre for, at du snart slipper smiley

• #5   18. apr 2012 Hehe mange tak smiley Håber jeg også snart ;D

• #6   18. apr 2012 Jeg havde non stop kvalme med opkast i 18 uger.. fik lidt æbler, bananer ned også forsøgte jeg at spise... Kæresten lavede mad, kom med det da jeg ikke kunne dufte til det så kom det op, åbnede ikke køleskabet for så knækkede jegmig..
    Ost og knækbrød gik lidt også var tuc kiks min faste følgesvend

• #8   18. apr 2012 Tak jeg vil prøve (: Det nemlig vigtigt at jeg spiser, for jeg er løber, og spiser helt kun sund mad.

• #10   19. apr 2012 Jeg er i 10 uge og har det samme problem med jeg ikke har løst til mad.. jeg tager lidt yougurt om morgnen, og prøver så vidt det er muligt i løbet af dagen og spise en rugbrødsmad.. holder mig væk fra de varme retter.. da de somregl er lugten af mad der gør mig rigtig dårligt smiley

en masse frugt spiser jeg også... ellers er det godt og spise lidt mandler hvis man har det under kvalmen, det hjælper ihvertfald på mig..

Kommentér på:
Har ikke lyst til at mad :/

Annonce