1.234 visninger
|
Oprettet:
så er Det idag {{forumTopicSubject}}
- at jeg har termin .. men stadig ingen tegn på at lillesøster vil ud.
Så vi tog en tur på bondegårds besøg og så øko køerne blive lukket ud på græs ..
Hvad skal i ellers lave sådan en kedelig regnvejrs dag?
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 98
Ja det håber vi også at der gør
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Og ellers tror jeg bare det bliver slappe af søndag
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Vi har også været ude at se på køer og nu er vi bare hjemme og hygge. Jeg har lige rørt en bolledej som står til hævning og Gustav danser på værelset sammen med sin far.
Vejret er også så trist her. Vi ville ellers have gået en tur ved skanserne, men det gad vi ikke i regnvejr.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
Vi er ude ved svigerforældrene, da Svigerfar og svoger har fødselsdag.
Vi skulle have været ude og se køerne danse, men jeg ligger på sofaen med brystbetændelse. Heldigvis bor svigerene kun 1 km fra os, så kan bare tage hjem når jeg gider.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Jeg har fået cleanet hele hytten idag, og været oppe og handle. Har nu en steg i ovnen, og sidder og slapper af
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 98
Sugar ! - Okay .. Her begyndte det også først at regne da vi var på vej fra .. Ja det kunne jo være man var heldig
Mia F - Nej det er jeg ikke..
Marlene - Mor til Olivia - Okay .. Godt i nåede hjem inden regnen ..
Mor til den skønneste dreng og lillebror 40+ - Okay, ja de må godt snart finde vejen ud de små guldklumper .. Men skal lige love for at pluk veerne er stærke, håber de tager til ...
Anita mor til 3, ! - Tillykke til dem ... Jaa håber også snart der sker noget, modtager gerne en masse ve storm ... Træls at du er syg, rigtig god bedring..
Sandra * 34+ Venter på prinsessen * - Mange tak .. mmm lækkert, kunne også godt spise en god steg ...
* Mummitrold * - Øv øv hvor træls at være syg.. Rigtig god bedring:)
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
så er Det idag