{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.378 visninger | Oprettet:

køn ved md scanning?? {{forumTopicSubject}}

er der nogle der har prøvet at kønnet ved md scanning ikke har passet?

i såfald hvordan er det faldet ud?

vi var sikre på vi ventede en lille pige, det viste alle tegnene, men til md scanning fik vi af vide at hun syntes der var en tap på billedet?

vi spurgte om hun var sikker på det, og det syntes hun altså det så ud til?

som tiden er gået og vi har spekuleret over udtalelsen, så er vi gået hen og blevet lidt i tvivl om det nu også er smart og købe for meget lyseblåt endnu?

vi skal have vækstscanning igen om 3 uger da der kun er to blodkar i navlestrengen, så der skal følges op på om baby får det den skal have tilført.

kan vi mon få scanningsdamen til og vurdere kønnet der, eller er det udelukkende vækst de kigger der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køn ved md scanning??
  • #1   24. apr 2012 Jeg fik at vide til md scanningen at det blev en pige, og det håber jeg bestemt da alt er købt ind til hende ;o)

    Ellers skal du ofre dig og så give penge for at få en køns scanning i ønske børn eller hvor man ´nu kan få det lavet.. Jeg havde selv overvejet det men synes det er mange penge, og nu er der kun 2 måneder til hun kommer. Så får vi at se om det blir en dreng der skal gå med kjoler ;D


  • #3   24. apr 2012 altså da jeg fik min søn lå jeg på fødselgang med en der havde fået en dreng men hun havde til 2 scanninger fået af vide det var en pige, det var det så ikke.. min kusines veninde fik også en dreng hvor de havde sagt en pige:-) og kender selv et par stykker der fik af vide de skulle have piger men var drenge, så det sker da... man kan nok aldrig være helt sikker før de er ude:-)

    hvis jeg var dig og virkelig ville vide det så få en 3d scanning, der scanner de helt imellem benene og det nemt at se om der er en pung eller ej:-)


  • #4   24. apr 2012 begge MD scanninger har de skønnet rigtig køn ved mig, så siger hun dreng tror jeg du skal regne med det:-)

  • #6   24. apr 2012 Anonym: det troede jeg også. Men der er lige en, der har skrevet i min terminsgruppe, at hun trods fire scanninger, der alle sagde dreng, fik en pige ud i stedet for smiley

  • #8   24. apr 2012 de tager tit fejl????? pyyyha det håber jeg da ikke for så er alt jo bøbt tile n dreng her hjemme... tror ikke detager fejl ret tit så vil de hellere ikke udtale sig tror jeg.

    MM


  • #9   24. apr 2012 Min veninde fik at vide til 2 scanninger at de ventede en pige og da hun kom til en ekstra scanning i uge 35 viste den en dreng. Og det var en dreng

  • #10   24. apr 2012 nu skal vi jo også tænke på der er rigtig mange scanninger hvor de gætter/ser rigtigt, dem høre man jo ikke sådan om, men man høre jo altid om de skrækhistorier der kommer hvor det ikke har passet?

    min mand syntes ikke vi skal betale for scanninger da vi jo har fået af vide hvad det var, og det måtte vi stole på.
    jeg syntes også 1100kr er meget for en ekstra scanning, når jeg skal scannes hver 4. uge fra nu af minimum.

    jeg har læst om navlestrengen sommetider kunne blive forvekslet med en pung eller tap så de sagde dreng, men ellers er det nok mest piger der bliver til drenge man høre om.


  • #11   24. apr 2012 En kønsscanning, kan du få for 500, hvis i er medlem af Danmark betaler de også en del af de 500 smiley

    Jeg har selv nogen veninder, hvor de har fået afvide at det blev en pige men ud kom en dreng :o)

    Jeg er heldigvis selv blevet scannet rigtig mange gange og ingen af de gange har der været den mindste tvivl smiley Betalte oss for en kønsscanning ...


  • #12   24. apr 2012 jeg var overbevist om det vi skulla ha en pige, men til md scannig for 10 uger siden sagde de at hun var en dreng :o) så det har vi stolt på, og mener også selv jeg så pungen men nu jeg jo ikke proff til de der billeder :o)

    somme tider tænker jeg lidt at det kunne være sjovt at blive lidt overasket til fødslen hvis de siger ja her er den smukke pige så... WHAAAAT :o) hi hi men det sker nok ikke.

    MM


  • #13   24. apr 2012 linda: er det på privathospitaler du kan få det til den pris, eller hvor er det?

    jeg har kigget omkring herning og har syntes det var dyrt her.


  • #15   24. apr 2012 tania: ja der er de billige, men det er halvanden times kørsel godt og vel fra mig til den der er tættest på:-)

    så skulle det da være fordi der skulle laves en shoppetur ud af det en dag:-)


  • #16   24. apr 2012 Jeg fik lavet min kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i silkeborg smiley Du kan prøve at kigge deres hjemmeside Scanningsjordemoderen.dk
    Hun var super sød og rar, hende som scannede og har ikke fortrudt - pengene som vi gav ud, var ALT værd :o)

    De har scanningslokaler flere steder, rundt i landet ...


  • #17   24. apr 2012 Linda: tilskud fra Danmark? Er du sikker på det? smiley det lyder da lidt fjollet, når man selv har valgt det smiley er selv medlem og har bestemt ikke hørt, at Danmark skulle give tilskud til den slags - men er det tilfældet skal det da undersøges! smiley

  • #18   24. apr 2012 jeg kan se det står under nogle af scanningerne der gives tilskud på 300kr, men det ser ikke ud til det er alle?

  • #19   24. apr 2012 der var en i min mødregruppe, der fik af vide hun ventede en dreng, de havde set en lille tap og pung osv, da hun var til en vækst scanning i uge 36 mener jeg det var, fik de af vide det var en lille pige.

  • #20   24. apr 2012 okay så kan man altså få dem til og kigge en ekstra gang til vækstscanning, det glæder mig og høre:-)

  • #21   24. apr 2012 Med min datter fik vi afvide til NF scanningen som vi pga en lægefejl først fik uge 15+ at vi ventede en lille dreng men til MD scanningen fik vi afvide at hun syntes det lignede en pige.. Til 3D scanningen fik vi så slået fast at det var en pige og ja ud kom da også lille Liva-Marie smiley

  • #22   24. apr 2012 kender en der blev skannet hver 4 uge og de tjekkede lige hvergang hvad det var, så gør de nok også ved dig:-)

  • #23   24. apr 2012 det må vi håbe:-)
    vil i hvert fald spørge om det, for man bliver da usikker når de vil MENE det er en dreng:-)


  • #24   24. apr 2012 Vi fik ihvertfald rabat og penge fra Danmark til det :o) Det er ved alle scanningerne at de giver dette tilskud smiley Men jordemoderen, som scannede os sagde så at hun ikke vidste om det ville fortsætte fx. til næste år - men lige nu er det ihvertfald sådan, fordi det er en uddannet jordemoder der scanner dig osv. - det er jo også valgfrit, hvis man fx. skal til fys smiley Men ellers ring derind og hør, det kan aldrig skade smiley

  • #26   24. apr 2012 Da vi var til MD scanning, sagde hun at hun vidst nok troede det var en pige..
    Så det troede vi ikke nok på og købte selv en privat scanning og hun var ikke i tvivl, da bebs endelig gad og flytte hænder g føder.


Kommentér på:
køn ved md scanning??

Annonce