{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

Bækken/symfyse-løsning ??? {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Jeg er i dag 24+6 og har i et par uger haft tiltagende smerter i lænd/ryg, hofter, foran i bunden af maven. Det føleres som om der er 4 der står og trækker i mig fra hver side så mit korpus bliver trukket fra hinanden. Og at jeg har spist en kæmpe cementklump der virkelig tynger og fylder i bunden af maven.

Hvordan føles det at have bækkenlæsning eller det der sumfyseløsning (er det ikke det det hedder). ??

Har ikke Hart nogle fysiske problemer ellers, men det bliver værer og værer. Kan snart intet uden at få ondt. At være på arbejde gør ondt. Ville lige slå græs i går (ikke været et problem før) men i aftes kunne jeg ikke bevæge mine ben for smerter. Måtte lige knibe en tårer. Og her til morgen kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen. Så måtte melde mig syg og blive liggende. smiley
Ja sku bare lige øffe lidt smiley og evt hære andre med noget af det samme? Skal dog til læge til middag, er blevet tvunget af veninder og familie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bækken/symfyse-løsning ???
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #1   22. maj 2012 Der er forskel på symfyseløsning og bækkenløsning. Symfyseløs. Er kun i ledet foran, hvorimod BL er både foran og bagved.

Min BL er denne gang meget slemt. Mine smerter er konstante også selvom jeg ligger ned. Selv min fys. var forarget over at jeg har kunne arbejde så længe, men da den er så slem, kan hun intet gøre smiley Følelsen kan jeg ik beskrive, andet end at det gør ondt... Og at mit bækken knirker og knager..

• #2   22. maj 2012 Håber da ikke jeg har hverken det ene eller det andet smiley håber bare det er en overbelastning. Men frygter lidt en BL desværre. Ud fra hvad andre har fortalt smiley men nu må vi se hvad lægen siger. For det er som det hele tynger og bliver trukket fra hinanden. Og når jeg sidder eller ligger så spænder og jager det i hele "understellet" smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #3   22. maj 2012 Lægerne bruger generelt ikke termen symfyseløsning. De konstatere stort set altid BL, det fys. der kan adskille de to fra hinanden. En henvisning kan være rigtig godt..

• #4   22. maj 2012 Jeg har heldigvis ikke BL, men har i stedet en Iskasnerve der bliver klemt og det går hos mig også både i lænd, balder, hofter og lår - så ja det er rigtig godt at hører hvad lægen siger..

Jeg kunne blive henvist til en fys., men jeg havde selv meldt mig til noget graviditets gymnastik hvor det er en fys der instruere, så nu ser jeg lige om det ikke hjælper før jeg begynder til noget andet smiley

krydser fingre for at det ikke er noget slemt!

• #5   22. maj 2012 Det kunne godt lyde som bl smiley jeg har mange smerter både i mænd og skamben og snorker og brager også forfærdeligt især om natten. Jeg får akupunktur 2 gange om ugen og har fået et glidelagen at sove på og det hjælper mig heldigvis lidt.

• #6   22. maj 2012 Dommen var begyndende bækkenløsnig plus en iskasmerve der sidder i klemme.
    Så hun syntes jeg sku starte med at gå ned på halv tid og så lytte til min krop og lar nogle øvelser. Og hjalp det ikke nok sku jeg komme igen og have en hel sygemelding smiley Øv. Syntes godtnok det er for tidligt at skal gå hjemme. Hvad skal man da få tiden til at gå med? smiley

Kommentér på:
Bækken/symfyse-løsning ???

Annonce