Bækken/symfyse-løsning ??? {{forumTopicSubject}}
Hej piger. Jeg er i dag 24+6 og har i et par uger haft tiltagende smerter i lænd/ryg, hofter, foran i bunden af maven. Det føleres som om der er 4 der står og trækker i mig fra hver side så mit korpus bliver trukket fra hinanden. Og at jeg har spist en kæmpe cementklump der virkelig tynger og fylder i bunden af maven.
Hvordan føles det at have bækkenlæsning eller det der sumfyseløsning (er det ikke det det hedder). ??
Har ikke Hart nogle fysiske problemer ellers, men det bliver værer og værer. Kan snart intet uden at få ondt. At være på arbejde gør ondt. Ville lige slå græs i går (ikke været et problem før) men i aftes kunne jeg ikke bevæge mine ben for smerter. Måtte lige knibe en tårer. Og her til morgen kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen. Så måtte melde mig syg og blive liggende.
Ja sku bare lige øffe lidt og evt hære andre med noget af det samme? Skal dog til læge til middag, er blevet tvunget af veninder og familie
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Min BL er denne gang meget slemt. Mine smerter er konstante også selvom jeg ligger ned. Selv min fys. var forarget over at jeg har kunne arbejde så længe, men da den er så slem, kan hun intet gøre
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg kunne blive henvist til en fys., men jeg havde selv meldt mig til noget graviditets gymnastik hvor det er en fys der instruere, så nu ser jeg lige om det ikke hjælper før jeg begynder til noget andet
krydser fingre for at det ikke er noget slemt!
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Så hun syntes jeg sku starte med at gå ned på halv tid og så lytte til min krop og lar nogle øvelser. Og hjalp det ikke nok sku jeg komme igen og have en hel sygemelding
Bækken/symfyse-løsning ???