{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

hmm symptomer 2'en gang?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Piger, nogen af jer har mpske læst mit indlæg fra nogen dage side om, om jeg kunne være gravid (er på p-piller) men havde en mindre blødning omokring ægkøsnings tidspunktet. og har haft mange stikkende og nivende smerter, og ømhed i underlivet. Min sult er enorm lige pludselig, har lyst til ALT. Hvad var jeres symptomer anden graviditet? de samme som første eller helt anderledes. (hov har også haft halsbrænd (led jeg meget af med micas dog ikke helt i begyndelsen.)) ja generelt hjælp mig med at opklare om i også tror jeg lyder gravid eller om det er tossede tanker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm symptomer 2'en gang??
  • #2   23. maj 2012 Mine graviditeter har også været total modsat, synes ikke rigtig jeg døjede med så meget med Lui. Denne gang hvor jeg venter en pige har jeg her i uge 22 stadig voldsom kvalme morgen og aften. Men det startede i de første uger med ømme bryster, kvallme osv. Hvornår kan du teste? ( har ikke læst dit tidligere indlæg )

• #3   23. maj 2012 camille: Jeg kan teste om 8 dage hehe smiley men ja første gang havde jeg mega ondt i mine brystvorter en uge op til jeg kunne teste. har jeg ikke denne gang. Ja ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, jeg har bare forvirret over at jeg havde lyserødt udflød i den periode, og at jeg har haft de smerter samt halsbrænd. Jeg har været på samme p-piller siden jeg var 14 og der har aldrig været noget. hmm

Kommentér på:
hmm symptomer 2'en gang??

Annonce