{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Måske det slet ikke er så tosset at være gravid? {{forumTopicSubject}}

Haha ja lige et lille jubel-indlæg fra mig.

Jeg er studerende - og en af de der rigtig irriterende af slagsen der altid får 10 og 12.
Min hjerne har bare været stået helt af de sidste par måneder - og jeg har været noget nervøs for mine 4 eksamner (har flere end de fleste andre på lærerstudiet i år fordi jeg købte et ekstra linjefag i efteråret).

I dag er den første lige overstået - skriftlig dansk som andetsprog. Værsgo at sid i samme stilling ca. på samme plastikstol i 6 stive timer!!!

Miraklet er at min hjerne pludselig besluttede sig for at virke - så jeg faktisk har fået lavet en bedre opgave end beregnet. Så hmm måske ender den der dunk der så småt titter frem foran med at gøre gavn de næste 3-4 uger - jeg kan da håbe smiley

Så fat mod alle jer kvinder med dunke og eksamensperioder, jobssamtaler eller hvad det nu kan være der kan minde om.

Nu - tid til en tiltrængt middagslur.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske det slet ikke er så tosset at være gravid?
  • #1   30. maj 2012 Puuh hvis bare min dunk havde samme effekt, var oppe i mundtlig matematik idag og det gik da bare ad pommeren til, trak noget af det jeg er svagest i, klappen gik ned, og jeg kunne intet huske var bare helt blank. + jeg kogte som et svin smiley

Er så også 32 uger henne i morgen og har virkelig fået graviditets hjerne, kan intet huske og da slet ikke finde ud af at tale mere. he he.

Men det er da kanont at du føler du fik lavet en super opgave smiley så kan det jo ikke blive bedre smiley

• #3   30. maj 2012 synes slet ikke folk som får høje karakter er trælse, men dem som sidder og siger evige og altid, ejj jeg dumper, ejjj det går bare galt, osv de er trælse..

Men super dejligt din hjerne kom igang igen eller hvad man skal sige, krydser da fingre for dine eksamener smiley ..

Jeg skal op til første årsprøve nu her og ja, jeg skriver også sletter jeg igen, fordi jeg ikke synes det er godt nok, så skriver jeg igen også sletter jeg igen.. se de kommer man jo ikke videre af smiley haha

Men held og lykke til alle jer som skal op til diverse eksamener!! smiley

Kommentér på:
Måske det slet ikke er så tosset at være gravid?

Annonce