{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.727 visninger | Oprettet:

Brunt udflåd {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid i uge 5 (plus minus) skal til løægen i morgen kl 9 - Men jeg havde i fredags brunt udflåd - Søndag testede jeg så positiv - Yeehaaaa!!!

Men i går og i dag er der så brunt udflåd igen - det er på ingen måde frisk blod, men meget lysebrunt udflåd..

Er det normalt? VIl self lige høre lægen hvad han synes smiley Og så får jeg fårhåbnetlig en temrins scanning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunt udflåd
  • #1   31. maj 2012 Altså man siger jo når det er brunt er det gammelt blod, altså sandsynligt gammelt mennstruationsblod der kommer ud omkring tidpunktet man skulle have haft mens.
    Det kan jo også være begyndende abort desværre. Jeg har styrtblødt og haft brunt og rødt pletblødninger under begge mine graviditeter uden det havde betydning men har også prøvet 3 gange at begynde at bløde hvor det endte med SA. Håber det bedste for dig smiley


  • #3   31. maj 2012 Jeg har endnu ikke kunnet teste positiv så måske der slet ikke er noget.. Jeg har dog ikke fået min menstruation som nok skulle ha været her nu. Har dog haft en del brunt udflåd de seneste par dage. Kan man godt være gravid så, men stadig ikke så langt henne, at det er muligt at teste positiv? Håber i forstår spørgsmålet smiley Synes bare det er mærkeligt med udeblevet mens og det her brunlige halløj..

  • #4   1. jun 2012 Brunt = gammelt blod

    Det er ik ensbetydende med at der er noget galt.
    Jeg er 14+ idag og har gennem hele denne graviditet har brunt udflåd omkring mine alm mens-dage samt styrtblødt i 2 mens perioder. Rigtig trælst men baby er sund og rask.

    Tillykke med graviditeten og Held og lykke.


  • #5   4. jun 2012 Tak smiley Lægen mener så jeg er i uge 8 smiley Så det er super dejligt smiley Så er vi tættere på en scanning smiley

Kommentér på:
Brunt udflåd

Annonce