{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Hjæælp! {{forumTopicSubject}}

Min farmor som jeg elsker utroligt højt, ligger for døde, vi har længe vidst det gik den vej da hun er 92 år og har kræft overalt.. Hun har sagt til mig at hun ville leve til jeg havde født men nu tvivler jeg meget på det.. Jeg er 31+4 og er vild bange for at gå i fødsel ved chokket og sorgen omkring det hvis det sker..
Har i prøvet noget ligende?? Og hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp!
  • #1   21. jun 2012 Du holder humøret oppe ved at tænke for dig selv: "Kæft en sej farmor jeg har. Hun kæmper fadme til det sidste !" Til hende siger du det samme. Jo mere posetivt humør i kan få med hinanden, jo bedre får i det begge.. Og hun er kraftedeme sej hvis hun fyrer sådan noget af..

Hvis hun dør før du føder, så har hun fadme gjort hvad hun kunne og hun er stadig en SEJ farmor.. Det er en sej farmor du vil kunne fortælle bebs om..

Du ved allerede at farmor er ved at være ret gammel, så lad vær med at panikke over at du måske ikke bliver så ked af det som du regnede med at du ville blive. Mange mange mange mennesker når at sørge inden deres elskede går bort, og så panikker de over at de "mangler" en sørgeperiode.

Din farmor er 92 år gammel og har været med i en krig. Hun er fadme cool..

• #2   21. jun 2012 Mange tak Mulle_pige, dejligt med lidt opbakning..
    Ja hun er vild SEJ og jeg er stolt af at kunne sige at hun blev så gammel, jeg har besøgt hende idag og er ret sikker på at det sker inden ugen er ude.. Jeg prøver at forberede mig selv så godt jeg nu kan på at få beskeden om det.. Jeg besøgte hende her til efter middag og der sagde hun direkte at hun var klar til at give slip og at vi ikke måtte blive kede af det men at vi skulle tænke på hvilke fantastisk langt liv hun har levet..

• #3   24. jun 2012 Jesus.. Hun vinder mere og mere respekt hos mig, og jeg har ikke engang mødt hende..

Heh.. Min mormor sagde altid at når hun døde skulle vi holde en fest og danse Cancan.. De der bedstemødre er sgu gjort af et helt andet stof end jeg forstår..

Bare at din farmor er 92 er vildt ! hun er fra den tid hvor der ikke var tv, de kørte i sporvong. Telefonen var heller ikke noget der fandtes. Og lur mig om der ikke stadig kørte hestevogne rundt i gaderne.. Jeg ville elske at se nogle billeder fra hendes tid smiley

• #4   24. jun 2012 Ja, de er noget specielle, man forstår godt når de siger at ungsommen ikke er som da de var unge, de lærte at slogs for tingene og at ingen ting var en selvfølge, at alt var noget at være taknemmelige for.. Hun holder stadig i min kære farmor, jeg er lige kommet hjem fra et kort besøg hos hende og efter planen kommer hun hjem på tirsdag, hun vil helst dø derhjemme, jeg håber at hun når at komme hjem til de hjemmelige rammer..

• #5   25. jun 2012 Puha.. Det er halvanden dag.. Det skal hun klarer smiley

Hvad hedder din Farmor hvis jeg må være så fræk at spørge ?

• #6   25. jun 2012 Ja, det skal hun, men det tror jeg også.. Hun hedder Oda..

• #7   13. jul 2012 Så kom dagen, hun holdte ved længere end vi havde regnet med imorges sov hun stille ind.. Og jeg synes selv at jeg har klaret dagen godt, kun med nogle få tåre, normalt er jeg en tude pige over selv det mindste men har for lillepigens skyld prøvet at tænke på andet idag og har prøvet at holde humøret oppe.. Er stolt af mig selv! Men ved at jeg til begravelsen på lørdag vil knække godt sammen..

Har nogen her prøvet at gå i fødsel pga. sorg?

• #9   14. jul 2012 Puha..

Sad og tænkte på dig igår, så loggede ind idag bare for at hører dig hvordan det stod til med Farmor.

Begravelser er altid svære. Om du vil det eller ej, kommer du nok til at tude en del.
    Håber du klarer det. Farmor var sgu en sej kvinde !

• #10   14. jul 2012 Tak for omtanken, det hele gik heldigvis godt.. men jo jeg tror at jeg var den der tudede mest af alle, også fordi der i talen blev nævnt at det der hold hende i live så længe måtte være ønsket om at møde sit oldebarn nr. 17 der var på vej.. Men nu går det heldigvis bare fremad..

• #11   14. jul 2012 Hun var sgu en sej dame fra den tid der ikke burde gøre det muligt for hende at blive så gammel..

Hvad skal din lille pige egentlig hedde smiley

• #12   14. jul 2012 Vi er ikke blevet enige endnu, men Silje, Silja eller Asta..

• #13   16. jul 2012 Jeg kan godt lide navnet Silje smiley

Kommentér på:
Hjæælp!

Annonce