{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Janne Hedegaard K
Janne Hedegaard K
Tilmeldt:
23. sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 57

What to do.. {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Jeg har skrevet her inde før http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=71419

Mit hcg tal var steget rigtig flot ( har fået taget blodprøve 2 gange efter) og det ser ud som det skal.. MEN onsdag morgen begyndte jeg at bløde lidt. Ikke meget, kun lige lidt på papiret. Jeg havde heldigvis en tid ved min læge samme dag som bekræftede min graviditet og lavede en gu på mig. Alt var fint, livmoderen så ud som den skulle :0) min læge mente ikke at der var grund til bekymring og hvis blodet skulle komme fra abort ville jeg ikke være i tvivl. Jeg har blødt en lille bitte smule 3 ud af 5 dage, kun lige når jeg har tørt mig om morgenen.
Nå men sagen er så den at jeg er ved at rykke håret af mig selv af nervøsitet.. Jeg skal til scanning på torsdag og syntes at tiden snegler sig afsted.. Det er fuldstændig ulideligt at gå og vente og glæder mig bare som en ondssvag til at se hvordan det står til der inde i mavsen og om der skulle være en grund til mine micro blødninger. Jeg vil sige at jeg har en god fornemmelse af at alt er som det skal være men er samtidig bange for at blive skuffet...
Håber ikke det er en stor gang volapyk jeg har skrevet.. Tror måske at jeg er ved at få graviditets hjerne :0)

Er der andre der kender til de frustrationer? Måske en lykkelig historie som kan dulme mine nerver??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What to do..
  • #1   24. jun 2012 i sarten af min graviditet var jeg også nervøs rigtig meget
    selvom jeg havde været til termin scanning ofrede jeg penge på en trygheds scanning og efter nakkefold scanningen kunne jeg ikke vente til md scanning så betalte for en køns scanning bare for at være sikker på at den lille stadigvæk var der

    dog blødte jeg ikke
    men gik i panik her for 1½ uge siden da jeg sexede med min forlovet og begyndte at bløde
    der var jeg klar til at tage afsted på sygehuset
    da jeg ikke lige overvejede at det kunne være sarte slimhinder smiley

    men håber da at alt er som det skal være for dig


  • #2   24. jun 2012 Jeg kan komme med de eksempler jeg har fra mine egne graviditetsoplevelser :
    1. graviditet - styrtblødning og pletblødninger hver dag ibdtil 12. uge - alligevel fik vi Lui som bliver 3 år på tirsdag smiley

    2. graviditet - pletblødninger - endte i spontan abort i uge 5

    3. graviditet - styrtblødning med store klumper - spontan abort i uge 6

    4. graviditet - pletblødninger - endte med spontan abort i uge 5

    5. graviditet - pletblødninger de første par uger, efter nf scanning i uge 12 fik jeg voldsomme smerter, styrtblødninger med store klumper på 10 cm ( det viste sig at være blodansamlinger ), jeg er idag 27 uger henne og har en livlig pige i maven.

    Så der er lidt forskellige oplevelser, håber alt er i den skønneste orden og at der ligger en dejlig lille bebs derinde på torsdag.


  • #3   24. jun 2012 Hvor langt er du henne på torsdag forresten?

  • #4   25. jun 2012 Tak for jeres svar :0)

    Jeg er 7 uger henne på torsdag ( efter min egen beregning).
    Det skal nok gå det hele.. Det er bare nemt at blive fustreret når man ikke er 110% sikker på at den lille loppe der inde er ok og når man ikke har set den endnu.


Kommentér på:
What to do..

Annonce