{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Er det nu???? {{forumTopicSubject}}

Tja, i lørdags ramte jeg jo 37+0 , og lige siden har jeg overanalyseret min krop, AAAAALT FOR MEGET..

Jeg er hårdt ramt af varmen og har bogstavligtalt lår i skoene, så jeg er bare super træt af at være gravid .. Det resultere så i at hver eneste gang jeg har en lille plukve eller lidt menssmerter , trækken i lænden eller andet , tænker jeg ER DET NU??

Og ja , baby kommer jo nok ikke før han er helt klar .. Men hvilke symptomer havde i et par dage op til jeres fødsel? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nu????
  • #1   9. jul 2012 Jeg havde som sådan ingen symptomer vandet gik kl 5 om morgenen men havde fået den bedste nattesøvn op til og for første gang i 1000 år (føltes det som) var jeg ikke oppe og tisse smiley

  • #2   9. jul 2012 Havde ikke et eneste symptom. 40+2 fik jeg kl. 14.00 en lille ve og dem kom der så bare flere af og 18.47 var Lui født smiley

  • #3   9. jul 2012 første gang... der fik jeg først symptomer liie dagen inden.. var bare ikk selv klar over det før senere hende... vi var til fødselsdag ved mandens morfar og jeg var slet ikk ig selv... jeg havde ingen appetit og var møg træt men samtidig også rastløs og ku slet ikk slappe af selvom jeg godt ku mærke at min krop havde brug fo og hvile sig... jeg følte mig helt ved siden af mig selv... vi kom hjem og jeg gik tidligt i seng det var lørdag d.9 august 2009. om natten præcis kl 12 begyndte jeg og rende på wc konstant og ca midt på natten omkring kl halv 3 vidste jeg at der var gang i noget søndag den 10 august 2009 kl 13.14 kom min søn til vernde...

    her anden gang var jeg ikk rigtig forberedt for havde de sidst 5 uger af min graviditet rigtig mange falske alarmer pga af meget slemme plukkeveer en gang var jeg dog indlagt fordi plukkeveerne var ved og udvikle sig til rigtig veer og var da kun i uge 36. liiie pludselig i uge 38 om morgenen den 8 januar 2012 kom min søn ind fordi han var vågen og straks da han vækkede mg ku jeg mærke det gjorde ondt troede dog bare det var falsk alarm igen men vi ringede til nogen der ku ha vores søn og kom op og blev tjekket og der var jeg altså 3 cm åben... kl 10.36 den dag fødte jeg min lille prinsesse..


  • #4   9. jul 2012 absolut ingen synes jeg ikke da jeg var i det, tænker jeg tilbage på begge gange, havde jeg noget lidt flere plukveer end jeg plejede, og begge gange var jeg begyndt at kaste endu mere op og have sådan lidt virus agtigt symptomer, men ikke noget jeg forbandt med fødsel..

  • #5   9. jul 2012 Ingen symptomer, blev sat igang 10 dage over tid smiley

  • #6   9. jul 2012 Både med min datter og med min søn har jeg været rastløs, irritabel, havde svært ved at finde ro, kunne ikke sidde stille, søvnløs, mange kraftigere plukveer og i det hele taget bare ikke mig selv.

    Denne gang har jeg så døjet en del med plukveer den sidste uge der har været mere kraft på end normalt, og har været meget rastløs og søvnløs, hvilket ikke er skide fedt når jeg har min datter på 3½ hver anden uge, og min mand er lige så søvnløs som mig fordi han glæder sig mere til fødslen end mig.


  • #7   9. jul 2012 Min søster fødte om natten, og dagen for inden var hun meget træt og tung i kroppen, og uanset hvor meget hun sov var hun stadig helt smadret, samt hun havde meget hovedepine, og wupti 23.43 gik vandet og 00:28 var han født

  • #8   9. jul 2012 pu ha, hvor jeg altså glæder mig smiley
    - men tror virkelig jeg overanalysere mig selv, og hvert eneste lille ting min krop gør unormalt, er jeg sikker på at nu er det ved at være smiley

    jeg er virkelig træt konstant, døjer med hovedpine jævnligt og så de fandens mens smerter, de kan nogen gange være ret så stygge..



  • #9   9. jul 2012 Sørg for at få nok søvn. smiley
    Så at du altid er "parat", og ikke møg træt. Selvfølgelig kan man ikke gøre så meget hvis man virkelig har veer i flere dage, men du ved hvad jeg mener! smiley (ikke?... :-P)

    Jeg havde bare murren og jag/stik i maven hele dagen. Kl. 23 begyndte det for alvor at gøre nas, kl. 2 startede de "rigtige" veer og han var ude 7.28...

    Men den dag det passer allerværst, der går fødslen igang! smiley Hehe, ej, det kan man selvfølgelig ikke sige på den måde, men den dag vi havde sagt, at det var den ENESTE dag han absolut IKKE måtte komme ud på, fordi vi skulle nå så meget, der kom han selvfølgelig. smiley kender mange hvor det var sådan, så hvem ved. Måske ligger alle bebser og planlægger konspiration mod forældrene. smiley

    Har du noget du laver/kan lave, så tankerne måske kommer lidt væk fra det med fødsel og sådan? Eller er det bare blevet en "vane" nu, at du bliver nervøs hver eneste gang der sker noget nyt?


Kommentér på:
Er det nu????

Annonce