{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Puha er så nervøs :( {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, vente alt lige på sølvfadet igår smiley

Er lige gået i 28+1 i dag og var ved lægebesøg igår, som lavede en scanning via skeden på mig, pludselig ser hun meget alvorlig ud og kører den her stav rundt og rundt, hun tager så helt vildt mange mål og forklare så at min livmorhals er begyndt at åbne sig, dog kun med 1,5 cm, men hovedet på lillepigen vente os meget langt ned i mit bækken. Så nu er jeg sygmeldt fra arbejde, det er så hvad det er, da jeg vidste jeg kunne risikere dette, men jeg går og spekulere hele tiden og fik ordre på at jeg sku bare hjem på sofaen og slappe af.
Nu er det bare sådan at hver gang jeg rejser mig, synes jeg at maven bliver hård, men går hurtig over, men man spekulere som bare fanden og i dag har jeg ikk lavet andet end at hakke på manden, som jo ikke kan gøre for det....

Andre der har prøvet dette med at åbne sig for tidligt, men alligevel gået til terminsdato, med afslapning???
Skal nu til kontrol igen fredag, så håber det giver bedre nyheder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha er så nervøs :(
  • #1   17. jul 2012 har jeg desværre ikke prøvet. og kan godt forstå du er nervøs, men man kan få noget vee stop hvis det går helt galt, jeg havde meget kraftige veer i uge 36+ efter en operation da min blindtarm sprang og der fik de stoppet veerene og fødte derefter 3 dage over tid

• #2   17. jul 2012 Jeg havde åbnet mig 3,5 cm 3 mdr før termin... Fødte 1 uge før termin..

• #3   17. jul 2012 A.K.E.L Fik du os bare besked på at holde dig i ro eller hvad sku du???

Åhh betryggende man ikke er den eneste smiley

Sabrina, ja kender en hvor hendes søster var indlagt fra oktober sidste år og havde termin i januar, men fødte i december, det var hårdt og træls og ligge 2 mdr på sygehuset, men som hun selv siger i dag, hun følte sig meget betrygt da hun vidste der var læger omkring hende...

• #4   17. jul 2012 så vidt jeg har forstået på min jordmoder er der mange der åbner sig op mod 3 cm uden der sker noget.
    Mange ved det bare ikke, fordi man jo sjældent bliver undersøgt indvendigt før man har veer.

Jeg har selv været 1 cm åben 1 og 2 gang i minimum en uge før fødslerne.

Så tænker hvis du tager den med total ro og ikke tager nogle tunge eller belastende løft, så skal det sku nok gå smiley

• #5   18. jul 2012 Det er faktisk meget normalt at livmoderhalsen godt kan blive blød og man åbner sig før tid.
    Det er plukveerne der kan gå ind og forberede kroppen på den måde.

Har læst en del om det, da jeg selv kan mærke min livmoderhals er helt svampet - kan ikke finde ud af at mærke om jeg er åben også, da jeg er bange for at røre ved noget forkert, hvis nu jeg er åben.

Men det jeg er kommet frem til efter en del læsning, er at der er mange der faktisk endda stadig når at gå over tid, selvom de er åbne tidligt i forløbet.

• #6   18. jul 2012 Hvor er det betryggende at læse :0) Glæder mig nu os til at se hvad lægen siger fredag igen smiley

Kommentér på:
Puha er så nervøs :(

Annonce