{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Så jeg Tilbage {{forumTopicSubject}}

.. Heej piger ...

Så er jeg tilbage og aktiv her på babygalleri,. og jeg er sørme også gravid igen .. Heeh eller næsten faktisk færdig med at være gravid igen, er idag 33 + 5 så der er ikke lang tid igen .. smiley men må sige at det er også gået hurtigt denne gang sys jeg ,..

Mhm jeg har desværre ikke været så aktiv herinde som før hen, som nogen nok har bemærket, måske mange - måske slet ingen uanset hvad, så har jeg ikke været her så meget så har ikke fået opdateret ...

men Nyt er at jeg er stadig gået fra min søns far,.
Jeg er gravid igen , med termin den 5. september ..
jeg ved ikke hvad køn det er endnu men tror en dreng!

Grunden til jeg ikke har været her længe er at dedr har været en masse ting i mkit livb som har fyldt meget, blandt andet med kommunenm, Ëmils far (laaang og iik sjov historie)
og så har jeg Blandt andet også været meget syg denne gravidiet med lille Myr...
Jeg har fra uge 12 været meget sløg med kvalme og op kast og havde sværet ved at holde mad i mig, så galt var det at jeg fik noget af lægen som skulle absobere mad og drikke hurtigere i kroppen ffordi jeg tabte mig sammtidig + at barnet jeg har i maven er vækst hæmmet hvilket vil sige at den heller ikke tager på som den skal/skulle og er meget lille vækst messig, det er dog blevet bedre smiley ..

og så har jeg siden uge 26 + cirka, svinget meget ud og ind af hillerød hospital med krafige plukveer der gør virkelig av, og blødninger + som sagt er min bebz væksthæmmet, så er blevet holdt MEGET øje med .. og været indlagt et par gange ..

Ved egntlig ikke helt hvad jeg vil med det her, nok bare lige fortælle lidt om hvor jeg har været og hvad der er sket hvis der var nogle nysgerrige sjæle herinde ..

i er også meget velkommen til at spørge hvis der er noget i undre jer over eller vil vide, og i må også meget gerne tage en kigger i mit nye album med mavsen 2. gang..

Nårh men hygge hejsa og go dag til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så jeg Tilbage
  • #1   23. jul 2012 jamen vlekommen til bage:)

• #3   23. jul 2012 Velkommen tilbage:).. Og træls med alle de problemer i graviditeten:(. Hvem er far til myr så, hvis man må være så fræk at spørge:)?

• #6   24. jul 2012 Heej alle Sammen ..
    1000 taak for den varme velkomst, rart at se nogen husker mig..
    Og nogen ligefrem har tænkt på mig smiley det skønt..

Og hvad er det jeg ser; venter du din 3. Sødeste chistina !?
    (iijh du squ en af dem jeg også har tænkt på, hvordan og dine piger havde det.!)
    Samme spørgsmål til dig dina; venter du også igen?!

Ehm der har været nogle stykker der har spurgt om hvem farmand er til den lille ny, men må ærligt være jer svar skyldig .. Og ja det lyder nok meget mærkelig og underligt at man så vælger at få bebz., men har jeg nu gjort..

Ajh jeg er ret sikker på hvem farmand er, og det er Emils far.. Men men men..
    Min termin er denne gang 5. September (12.september) de er lidt i tvivl ..
    Ehm for vi ved / jeg VED med en sikkerhed på 210% hvormår jeg havde sex sidste gang og med hvem.. Og det var 4. December 2011..
    Emils far og jeg har nemlig på daværrende tidspunkt iik været kærester siden 6.april 2011 og efter det har jeg haft først kalender over hvornår vi har været intime og ja jeg er mærkelig men gjorde jeg af den grund at hvis jeg sku blive smittet med noget ku jeg se hvornår jeg var blevet smittet - igen ja jeg er mærkelig.. Men sådan er det.!
    Men vi var så sammem SIDSTE gang 4. December, til en julefrokost/Emils fars fødselsdag, hvor vi blev lidt meget småfulde, og kærlig og iijh hvor jeg fortrød det.. Men sket var sket og jeg tog dagen efter en fortrydelses pille for at være sikker på der intet "uheld" skete, skal siges jeg siden jeg fødte Emil har været på p-pillerne Cerazette og iik glemt nogen - ikke en eneste.! Så følte mig rimelog sikker på at en graviditet ikke ville ske ..
    Men mandag den 13. Feb. Var jeg til lægen og fik så afvide jeg var gravid og jeg der har været 10 + 6 henne, er så blevet rykket en del frem og tilbage for første termin jeg fik var 24. August og så 27. August men så blev den til nakkefold scanningen rykket til 12 september og så til gemmem scanningen mente de de nok egentlig måtte være den 5. September.. Men de lod den 12 stå som termin med note om at har jeg iik født den 12. Skal jeg sættes igen den dag.. Dog med beregning af barnet størrelse der..

Men ja det korte og lange er at uanset om min termin er 5. Septemer eller 12. Så er det egentlig fysik umuligt at det rent logisk skulle være Emils far da sæd kun kan leve i kvindekroppen op til 78 timer efter indskydning eller hvad man siger..
    Så! vis det skulle være Emils far der rent logisk så skulle vi have været sammen intimt lige omkrimg nyårs aften, men jeg så iik emils far, iik engang snakkede med ham mellem 5. December og 17. Januar fordi vi var fløjtende uvenner og nej vi har ikke været sammen efter og jeg har iik været sammen med andre - eller jo lin dildo .. HAHAHA .. Meeen den tror jeg iik laver mange børn ...
    Lægerne kalder det også en :

JOMFRU MARIA UNDFANGELSE (sååå.. Ja ..)

• #8   24. jul 2012 he he..sikke en historie:) Ja, det er nogle meget realistiske dildoer der blever solgt idag;)...Men håber du har født inden d. 12 sep., for jeg blev selv gravid d. 4 dec. 2010 og fødte supermanden d. 6. sep. 2011 - 11 dage over tid, så den der terminsdato har de da klokket lidt i;)

• #9   24. jul 2012 Christina:
    Det er da noget mærkelig noget at du ikke kan få adgang dertil, er den også blevet hakket ? grunden til jeg siger også er at det blev min gamle jo og den endte jeg med at få slettet og mistede bare rigtig mange ting og billeder derfra .. ting jeg desværre iik længere havde på computeren efter den brændte sammen og havde fået ny i mellem tiden ... ..

Meeeen IIIIJH MEGA MONSTER STORT TILLYKKE Så Søde .. kryder alt hvad der krydes kan for at den skulle blive der denne gang.. for lyder da rigtig rigtig trist med de SA'er ..
    Havde jeg dog bare haft mere tid og mulighed for at have været på da det skete ville du have fået 1OOO Cyper kram af mig ... smiley <3
    men som sagt stort tillykke sødeste , og godt der også bliver holdt øje med din lille Bebz ,, eller lille Dreng .. Heeh årrh hvor gør det mig bare glad at høre det går så godt ellers for jer !!
    Hvad siger tøsserne til at der kommer en lillebror?

Jamen det med jomfru maria undfangelse er jo lidt ment som en joke, at det er noget fra ''det høje'' (gu´d) som har givet mig mit lile mirakel efter som det rent logisk iik kan Være Emils far der er far til det´når vi slet iik har været sammen hvor det er jeg sku være blevet befrugtet .. der er iik lade nogen faderskabs test og står heller iik nogen far på papirne efter som at emils far hverken iik ønsker eller har lyst til at stå som far da han iik tror det er hans og har jeg det fint med for vi har pt. så mange problemer med Emil og ham og samværd..
    meen det en lang hhistorie jeg sys vi skal tage privat sødeste..

Dina : Jamen kæmpe tillykke til jer også så.. Bliver spændene ..
    hvor gammel er lille pigen så nu ? og hvad når hun og bleve inden lille ny kommer!?

Madsen : Hahahah ja det er jo lige det .. Griner .. de er meget realistiske .. meen igen - tror iik de er sååååå realistiske .. smiley haha ..
    håber jeg også . men må sige bortset fra jeg denne gang lider af mange smerter, som kommer af svær bækkenløsning - dårlig ryg og plukveer, så har jeg heldigvis, 7-9-13, kun taget ca. 8-9 Kg. på denne gang .. pyyh ... tør slet iik tænke på hvis jeg havde taget 39 kg. på som sidt ..

• #12   24. jul 2012 Hold da op så kommer de til at være tæt ..?!
    Samme far går jeg ud fra?

Kommentér på:
Så jeg Tilbage

Annonce