{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Hvornår har i fortalt den gode nyhed? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Ja overskriften siger jo det hele smiley Jeg er i dag 7+3 og skal til tidlig scanning i morgen af ren nysgerrighed smiley Havde egentlig valgt vi ikke ville sige noget før efter nf men nu kan vi ikke helt finde ud af det smiley
Hvornår sagde i det? Og nogen der har prøvet at det er gået galt efter at have set hjerteblink?
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår har i fortalt den gode nyhed?
  • #1   23. jul 2012 Vi fortalte det kort tid efter jeg havde tester positiv, så omkring uge 7.. Vi kunne slet ikk holde mund smiley

- og tillykke med de to streger smiley

• #2   23. jul 2012 til min mor, far og søskende da jeg var 10+ da jeg var så syg og min far kunne ikk tåle at være sammen med syge mennesker.. så skulle ikk have skylden for noget smiley

Men ALLE andre fik det at vide efter vi havde været til NF.. de nærmeste venner blev ringet op og alle andre fik overraskelsen på FB..

• #3   23. jul 2012 Omkring uge 7-8 fik svigerfamilien det at vide da vi var på besøg hos dem på sjælland, og min kæreste ikke kunne holde mund smiley Min familie fik det at vide omkring uge 10. Alle andre efter NF smiley

• #5   24. jul 2012 Jeg er kun i uge 5. Og mor, stedfar og søster har allerede fået det at vide smiley Kunne ikke rigtig holde det for mig selv smiley Men omgås så også det meste af familien daglig smiley

• #8   24. jul 2012 mit arbejde fik det afvide med det sammen da der skulle tages nogle hensyn..
    men da vi havde været til nf så inviterede vi hele familien også fik de det afvide på engang..
    også kom det til venner og bekendte på facebook

• #11   24. jul 2012 Første gang fik mine forældre og et vennepar det afvide da testen var positiv pga vi havde fået hjælp til Waldemar plus mit arbejde pga hensyn der skulle tages.
    Denne gang fik mine forældre det afvide da jeg testet positivt 3+4 og nogle venne par i uge 8 + men er stadigvæk hemmeligt da min arbejdsplads ikk ved det endnu pga jeg stadigvæk har barsel men starter op igen på mandag ( denne gang er bebse lavet naturligt )

• Katja D
    Katja D Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #12   24. jul 2012 Vi sagde det til forældre og søskende i uge 10. Ville også ha ventet til efter nf, men bestilte som dig en tidlig scanning og blev scannet i uge 9+5 hvor alt var fint, hjerteblink og meget bevægelse osv. Hun sagde at risikoen så kun var 2% for abort, så vi nåede også at sige det til flere i familien + venner osv i uge 11, da vi jo følte os ret sikre... Sagde det også til flere kollegere og min chef i uge 12. Desværre kom vi så til nf for 14 dage siden, da jeg var i uge 13 og fik at vide at hjertet var stoppet i uge 11. Så jeg fortød meget at vi havde sagt det til så mange - det vil jeg helt sikkert ikke gøre næste gang...

Men det kan jo lige så godt gå godt og så havde det været fint nok jo.. Men jeg tænker - fint at sige det tidligt til forældre og søskende/nær familie, så de også kan støtte ind, hvis et sku gå galt, men alle andre vil jeg vente med til efter nf sidste gang...

Håber alt går som det skal med dig, det skal det nok...

• #13   24. jul 2012 Vi havde os sagt at vi ikk ville sige noget inden efter nf , men mine forældre
    Fik det a vide i 6+ og svigerfamilien fik det a vide 10+ så mangler lige
    Nogle få endnu , men det mÅ vente til efter nf smiley som er om 10 dage

• #14   24. jul 2012 Vi fortalte set til to vennepar ser selv har børn da jeg testede postitiv fordi jeg lige skulle har to veninder og snakke med da jeg ikke kunne forstå det smiley men resten fik det først at vide efter NF scanningen, turde ikke sige det fær hvis nu der skulle ske noget! Så dagen efter Nf fik alle i den bære familie et billed fra scanningen med tekst bagpå med termin, længde, vægt.

• #15   24. jul 2012 Vi har idag fortalt min svigerforældre det. jeg skulle gerne være 6 uger henne sådan ca nu..
    Jeg syns det var tidligt, men vi kunne ikke tie stille mere. Mine forældre får det afvide i aften, selvom min mor har gættet det smiley

Kommentér på:
Hvornår har i fortalt den gode nyhed?

Annonce