{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Lægen gør mig MEGA frustreret {{forumTopicSubject}}

hej BG.

Blev indlagt på sygehuset Tirsdag aften og blev udskrevet igen Onsdag middag. Da jeg havde nogle meget voldsomme plukveer og det viste sig, så at jeg havde en meget sjælen slags blærer betændelse efter hvad lægen sagde. Og fik noget meget stærke piller som jeg blev færdig med i går aftes, og en prøve fra i går viser jeg ikke har blærer betændelse mere..

Men efter jeg er startet på de piller har jeg bare rigtig ondt i skede åbningen, og ved klitoris, og er virkelig rød! Det gør så ondt, at jeg næsten ikke kan tør mig når jeg har været ude at tisse. Vågner endda om natten ved det gør ondt, fordi jeg ligger lidt forkert.
Sygeplejersken mente det var meget alvorlig og sendte mig til lægen i går, men lægen vil ikke engang kigge på det, og sagde bare at vi måtte prøve os lidt frem og ga' mig nogle piller som jeg skulle tag i går og det skulle så have fået det væk i dag, og det er bare blevet værre! fik af vide af lægen i går jeg skulle ringe derind i dag så jeg kunne komme ind i dag vis der ikke var sket nogen ændring men hun har ingen tider inden for den næste mrd. så sekretæren siger jeg skal ringe til hende igen i morgen.. (selv om jeg sagde at lægen havde sagt jeg skulle ringe i dag)

Føler bare at da jeg var ved lægen igår at jeg bare hurtig skulle ud fordi hun havde fri, og synes bare de bliver ved og ved med at udsætte det og sige jeg skal ringe i morgen.. de gjord det også 2 dage i stærk før jeg kunne komme ind i går.. (Altså torsdag & fredag)

Gør mig nervøs og ked af det, når det gør mega ondt, og synes ikke jeg kan mærke babyen på samme måde som jeg plejer efter jeg startet på de piller i sidste uge.. ;'( (er i uge 24)

Hvad skal man lige gør!?
Undskyld mit længe indlæg er bare så frustreret over at få af vide at det lyder alvorlig også bliver man bare afvist gang på gang, når man prøve at komme i kontakt med sin læge..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lægen gør mig MEGA frustreret
Kommentér på:
Lægen gør mig MEGA frustreret

Annonce