12. feb 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
ondt i halebenet? ? {{forumTopicSubject}}
Igen et lille indslag fra mig af sorry heeh
Har igår været ude og hygge med familien intet hårdt så er lidt forbløffet over hvor smadret kroppen var..
Natten fra igår til idag var et helvede havde en del plukveer og sku tisse en del. Idag har jeg slappet mest af fordi jeg føler min krop er helt mørbanket så studser over at de sidste par timer er sådan lidt on off smerter i mit haleben og lænd og værst når jeg ligger ned. Det trækker osse lidt i den ene side af maven alt efter hvilken side jeg ligger på. Ka ikk sige om det er der i forbindelse med plukveer hver gang da min mave det sidste stykke tid har opført sig mærkeligt og været hård sådan lidt konstant. Lillebror er aktiv ind imellem så ham er jeg heller ikk bekymret for frygter bar endnu en nat med alt for lidt søvn pga min krops mærkelige måde at opføre sig på så håber der er nogen der er i samme båd som mig der ka fortælle mig at det er helt normalt.
Med nicklas havde jeg nemlig kun smerter ved halebenet under og efter fødslen så det kommer lidt bag på mig nu at der kommer små smerte ryk dernede
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 76
ondt i halebenet? ?