{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hvad er der med mig? {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer måske ved så var jeg en tur på fødegangen i mandags fordi jeg fik ondt i maven søndag. Det gik over og jeg tog på job mandag havde så lidt ubehag i maven der og det tog til da jeg kom hjem. Da Rasmus kom hjem blev han ved at spørge ind til det og spørge om jeg ikke skulle ringe på sygehuset.

Efter 3 timers overtalelse fra ham ringede jeg så ind og fik besked på at komme med det samme og sagde der lige gik lidt tid men det ville hun ikke høre tale om så hun sagde jeg skulle komme med det samme.

Kørte derind meget bekymret og der mærkede indeni mig, tog temperatur, urin undersøgelse, kørte strimmel og mærkede noget mere. Både jordemoder og læge var inde og kigge på mig og blev enige om at uanset hvad det var så var det kroppens vink med en vognstang om at jeg skulle tage den med ro. Deres bedste bud var at det var plukveer men de var ikke sikre. Fik strenge ordre på at tage den med ro et par dage og blive hjemme.

Var så hjemme tirsdag, onsdag og torsdag. Fredag tog jeg så på arbejde igen i 4 timer. Havde det ikke godt men blev. Da jeg kom hjem var det faktisk nogenlunde men fredag aften fik jeg så ondt igen så jeg næsten ikke kunne holde ud at være nogen steder.

Lørdag aften fik jeg sindsyg ondt i maven igen så jeg ikke kunne sidde ligge eller stå. Efter en halv times tid gik det over igen og så var jeg meget øm i maven.

Igår var faktisk okay så glædede mig til at komme på job idag. Da jeg vågnede i morges havde jeg ondt i maven så jeg overvejede at ringe til lægen men skulle gøre mig klar til job.

3 gange mens jeg var på arbejde knækkede jeg helt sammen og jeg havde ondt. Det er ikke blevet bedre efter jeg kom hjem men det kommer i "stød" op gennem maven fra forskellige steder.

Bryder mig ikke om at skulle ringe til fødegangen igen da jeg føler mig som en pyllerrøv.

Er der nogen af jer der har mærket noget lignende?
Eller ved hvad det kan være?

Undskyld det blev lidt langt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der med mig?
Kommentér på:
Hvad er der med mig?

Annonce