øh-høøøm et lidt pinligt spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Ja, nu ved jeg ikke lige hvordan jeg skal fremlægge det, men her de sidste par uger ved jeg simpelthen ikke hvad der går af mig. Jeg har altid været glad for sex (eller i hvert fald siden jeg blev seksuel aktiv), men nu er det ved at stige mig til hovedet. Jeg er blevet total nymfoman! tænker flere gange om dagen på sex Og har lyst til sex ang mas. Min kæreste kan knap nok rører mig uden jeg prøver at lokke ham med i kanen;).
Nu har jeg søgt lidt på nettet og læst at det er "normalt", med den øgede sex lyst. Men mit problem er lidt, at når lagengymnastikken så endelig går igang, så kommer jeg stort set med det samme.
Er det også normalt? Eller er jeg ved at blive en mand???
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Men baby kan godt trykke lidt nedad og derfor øge blodcirkulationen down there også bliver man mere følsom og der sker hurtigere ting og sager
Jeg havde også en periode hvor det bare skulle være hele tiden, og en periode bagefter var jeg ved at brække mig bare jeg skulle kysse min kæreste..
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 16
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
maj 2012
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg var konstant liderlig, og kunne knalde 24/7 i flere timer ad gangen.. Når vi så var i seng sammen fik jeg bare orgasme med det samme og jeg ved ikke hvad. Det gik helt amok, og det var fandme som om at understellet kørte sit helt eget show ...
Nyd det!!!!!!!!
maj 2012
øh-høøøm et lidt pinligt spørgsmål.