{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Skal jeg være nervøs? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke helt om jeg er pyller, men min moderkage ligger ind mod rygraden så har meget tidligt kunne mærke den lille sparke og hver dag har jeg mærket den jævnt genenm hele dagen rigtig meget med mange spark og meget ofte.
Så ofte at hvis min familie har spurgt om de måtte mærke den sparke kunne de altid mærke det med det samme ellers kunne jeg lige sige til når den gjorde det igen og så har de kunne komme til at mærke maks 5 min senere. Det har ofte været så stærke spark at det har været lidt ubehageligt nogen gange og jeg har nemt kunne se det på min mave og sågar folk jeg sad overfor og snakkede med har pludselig lavet ansigt fordi de så min mave bule ud pludselig i et spark fra den lille.

i forgårs var der så helt stille og hvis jeg ikke mærkede det helt vilde gennem dagen (hvilket jeg sådan set også altid gjorde) så vågnede den i hvertfald om aftenen så det var svært at sidde stille ved computeren. Jordmødrene har haft svært ved at tage billeder fordi hun var så aktiv, men nu er der bare helt stille derinde selv om aftenen.
Har ikke rigtig ,ærket noget i forgårs, i går og i dag. Højst et enkelt lille svagt bump tidligere da jeg lå ned men ingen sparken som det plejer eller vælten rundt.
nu er der også mussestille derinde.
Synes det er pyller at ringe og forstyrre fødegangen eller hvad? de har sikkert travlt med lidt mere seriøse ting -altså fødende kvinder hvor det skal gå stærkt, ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg være nervøs?
Kommentér på:
Skal jeg være nervøs?

Annonce