{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.255 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Plukveer - hvor mange, hvornår og hvad? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er jo førstegangsgravid og har derfor ikke erfaring med plukveer fra før.

Jeg er i løbet af de sidste par uger blevet enig med mig selv om at det er plukveer jeg mærker. Det har jeg ikke tænkt så meget over før her de sidste dage.

Jeg synes nemlig jeg har fået en del flere?

Hvor mange er det normalt at have når man er knap 33 uger henne?

Jeg ved ikke om det kan skyldes at min mave vokser ret meget lige nu (den har næsten holdt pause fra uge 26 til 32 i størrelsen).
Jeg får typisk plukveer når jeg går op/ned af bakker/trapper eller sidder på hug (bøjer mig ned på gulvet efter noget).

Men nu er de også begyndt at komme når jeg tisser, er i bad og andre lidt underlige tider?
De gør ikke ondt, det spænder bare i maven.

Jeg var ved lægen sidste uge (uge 32 tjek) og der var intet at komme efter i min urin.

Jeg er ikke som sådan nervøs - bare nysgerrig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer - hvor mange, hvornår og hvad?
  • #2   19. sep 2012 Altså da jeg var omkring uge 30 kunne jeg sagtens have 20 plukkeveer i timen. Så længe de ikke gør ondt siger man jo man ikke skal bekymre sig. Og jeg fik dem også selvom jeg bare lå og slappede af. Nu kan jeg godt have flere timer hvor de kommer regelmæssigt og faktisk kun med 2 min. mellemrum men det er stadig bare plukkeveer og min jordemoder siger de bare gør fødslen nemmere. Nok også derfor min første fødsel kun tog 4 timer. Tør slet ikke tænke på hvor hurtigt det kan gå denne gang med alle de plukkeveer smiley

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #3   20. sep 2012 Det er jo dejligt at høre smiley Tænkte også det nok var meget normalt smiley Det er nu på en eller anden måde lidt hyggeligt at kunne mærke kroppen forberede sig til at sende hende den lille til verden.

• #4   20. sep 2012 i min første graviditet havde jeg ingen plukveer overhovedet.. men denne gang har jeg en del synes jeg.. er 29+3 i dag og de kommer meget forskelligt og ja mest hvis jeg går langt, eller gør rent smiley

Kommentér på:
Plukveer - hvor mange, hvornår og hvad?

Annonce