{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.365 visninger | Oprettet:

Jakker og gravid i vinteren? {{forumTopicSubject}}

Jeg må sige jeg er lidt forvirret.
Hvad gør i når maven er for stor til at kunne være i jeres jakker? Man kan jo ikke fryse hele vinteren over? smiley
Er der et godt sted hvor man kan finde graviditets jakker?
Jeg kan kun lige lukke knappen på min jakke ved maven smiley Og den var endda ekstra stor på mig i forvejen. Og er kun 14+ smiley
Ved at der er mange der ikke køber graviditets tøj, hvad gør i så i vinderen? En åben jakke vil jeg jo dø i når der kommer sne og uvejr :S Og jeg skal til Færøerne en tur også og der kommer jeg helt sikkert til at fryse! smiley
Vil også lige sige at jeg er en udendørs person smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jakker og gravid i vinteren?
  • #3   20. sep 2012 Er så heldig at kæresten har tabt sig en del, så han skal ha nye. Så snupper jeg lige hans gamle str xl jakker smiley

  • #4   20. sep 2012 Okay ;D Tja, havde jeg også overvejet om jeg skulle gøre noget lignende ;p De graviditets jakker jeg har fundet indtil videre har ikke rigtig været noget at råbe hurra for smiley
    Ingen med nogle links til steder hvor man kan købe graviditets jakker? smiley


  • #5   20. sep 2012 Jeg følger lige med smiley Man vil jo gerne se lidt lækker ud smiley

  • #6   20. sep 2012 Kan se vi er sat til samme dag solva smiley

    Det er da lidt sjovt.. smiley


  • #7   20. sep 2012 Matilde - Ja det er jo nemlig det ;p Vil gerne se pæn ud hehe.
    Og hvor morsomt smiley


  • #8   20. sep 2012 Jeg havde en kappa striktrøje.. smiley

    De fleste graviditetsjakker er ret lange og når man er en lille skid som jeg, ja så passer det altså bare nada med en lang jakke smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #11   20. sep 2012 Jeg har købt en skijakke i xxl eller xxxl (kan ikke lige huske det). Jeg valgte den da den er vand og vindtæt, har mange lommer, og vigtigst af alt kan snørres ind så man ikke fryser på maven (der jo stritter pænt meget ud i luften og derfor let får en ordenlig omgang træk i en smart jakke som den ventejakke der er linket til fra h&m.

    Jeg har hest, så jeg er mere ude end mange, derfor vil jeg have en der kan spændes til forneden smiley

    Min skijakke stopper i øvrigt først lidt nede af lårene på mig - og ærmerne er 10-15 cm for lange (de kan dog spændes ind). Det på trods af jeg er 172 cm høj. Så gad vide hvor høj man lige er når man kan passe sådan en jakke som standardstørrelse smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #12   20. sep 2012 jeg har været i en jagt butik og købt fellræven jakke til mænd de er gode varme og stor i str da de skal kunne holde varmen de kære mænd og jo er store de fleste af dem men jakken koster os 899 findes os i en kvinde udgave og i mange farver

  • #13   20. sep 2012 Majse - Jeg er ret høj så det gør mig ikke meget ;D Men en simpel trøje vil ikke kunne holde mig varm i en gåtur i sne ;p

    Dina - Jeg fik prøvet en HM jakke i foretningen, og synes at alle hår sad fast i materialet smiley Og jeg ejer en kat så tror ikke det ville se så pænt ud ;p Men deres dynejakke virker ret god! smiley

    Fleuka - Hmm, ja det var en ret god idé! smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #15   20. sep 2012 Hold evt. øje med de store supermarkeder (bilka, føtex, kvickly osv.) Min er købt i bilka af en anden gravid sat ned fra 1000 kr til 500 kr. Jeg har så købt den af hende for 150 kr.
    Men hun sagde at de store supermarkeder havde mange til en rimelig pris.


  • #18   21. sep 2012 Jeg har termin i februar, og jeg tror ikke jeg kan være i en jakke, så jeg køber en stor poncho. smiley

  • #19   21. sep 2012 Jeg var højgravid i december og januar (havde termin 31 jan og fødte først 13 feb) og jeg ville ØNSKE jeg havde købt en vente-vinter-jakke i starten af december!
    Jeg havde et værre bøvl med overtøj hver gang vi skulle noget, og det endte altid med at jeg havde regnjakke og tykke trøjer på, for det var det eneste jeg kunne være i. smiley
    Og det så ikke just smart ud! smiley

    De har nogen rigtig lækre jakker i h&m og her:
    http://www.purlogpersille.dk/shop/mamalicious-vinter-ventejakke-18505p.html
    Den er rigtig lækker og ikke særlig dyr. smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #20   21. sep 2012 Jeg tror faktisk, at hvis jeg skulle være højgravid nærmest hele vinteren ville jeg købe en smart ventejakke - og en giga skijakke til når man skal være længe ude, så man kan holde varmen.
    De er ret flotte nogle af dem der linkes til!


  • #21   21. sep 2012 Jeg købte en lang ventefrakke i uld fra Mama-licious da jeg ventede Tristan.. Han sku komme i november og så var der lidt ekstra plads til maven efterfølgende.. smiley Den har jeg så gemt til denne gang.. Overvejer dog at købe en ekstra, da ALLE hår sætter sig i ulden, og det er ikk så fedt med en sort jakke og en hund med hvis underuld.. smiley

  • #22   21. sep 2012 Ja det er nogle vildt gode links ! smiley Er rigtig glad for at der var så meget! smiley Jeg ville hade at skulle sidde indenfor hele vinteren eller tage 5 trøjer på ;p



Kommentér på:
Jakker og gravid i vinteren?

Annonce