16. jun 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 143
Hvor meget og hvor lidt?? {{forumTopicSubject}}
Ved ikk om det her er et spørgsmål mest for førstegangs fødene, men i andre må os godt svare
Hvor meget og hvor lidt viste jeres mand/kæreste intresse for jeres graviditet?
Må sige jeg måske havde forventet lidt mere af min kæreste. Han har godt nok været med til de 2 scanninger og til en JM samtale men ellers har han ikk vist noget intresse for graviditeten. Han spørger ikk indtil hvordan jeg har det og med den lille. Men han ligge aldig hånden på maven eller noget for at mærke hende sparke. Jeg arbejder nat da jeg er bager og kan mærke nu at det er ved at blive hårdt i fødder og lænd når jeg skal stå op i så mange timer, så når jeg kommer hjem vil jeg gerne sove lidt og slappe af. Så når jeg endelig har min fridag, da jeg os arbejder weekend gerne vil slappe lidt af er det os galt Blir lidt ked af det for føler lidt han er ligeglad med hvordan jeg har det og han ikk viser intresse for vores barn.
Har skam snakket med ham om det, endda op til flere gange men det er ligesom der flyver ind af det ene øre og ud igen af det andet. Ved ikk om det bare er mig som har høje forventninger af min kæreste.
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Jeg syntes personligt ikke han viser nok interesse. Men det er fordi jeg "heldigvis" er mig. hehe ^^ ...
Jeg ELSKER at mærke min datter sparke på Julie's søde mave.
Og hvis jeg lige sidder ved computeren og hun siger at nu sparker hun igen, så flyver jeg næsten over vores spisebord for at mærke det en gang til.
For der er ret meget gang i hende når jeg evt er på arbejd, og så mindre når jeg er hjemme "i flest tilfælde i hvert fald".
Jeg syntes personligt godt han kunne vise mere interresse i hvert fald.
Vedr lidt til det andet, Skal man passe lidt på, da der er mange flere følelser på spil under en graviditet. Og det gælder både dig men mest og i hvert fald også din kæreste at tage hensyn til det.
Vi har da også haft vores, hvor Julie også siger at det ligner hende slet ikke at regere sådan, men så vælger jeg bare at gå en lille tur, og når jeg kommer tilbage igen, så for vi lige en krammer, og så er vi på det rette spor igen
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 203
Jeg sagde til min mand, jeg ville have ham med til scanningerne. Men læge og Jordemoder besøg, behøvede han ikke. De ligger altid når han er på arbejde, og syntes ikke han skal tage fri "bare" for det
Han kommentere tit at min mave er sød. Men ellers er der ikke så meget mere fra ham. Han ligger stort set aldrig hænderne på min mave, kun hvis jeg tager dem og ligger dem på maven, fordi der er gang i knægten.
Jeg er begyndt at døje med forskellige ting, og nogen dage er han forstående overfor det andre dage syntes han der er lidt noget fis.
Men... Jeg ved han bliver den bedste far, han glæder sig til at lege med hans lille dreng. Han kommer til at forgude ham så meget.
Så at min mand ikke helt forstår min graviditet eller viser interesse, gør mig ikke så meget. Fordi jeg ved når knægten endelig kommer, så er det hans et og alt
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Han elskede at mærke hende sparke, og var generelt rigtig godt med i det hele. Han snakkede også meget om hans forventninger til hvordan det ville være at blive far
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 143
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Vi arbejded jo begge og da jeg kører som autoredder fik jeg blot ture i kolding, så jeg kunne køre op - stille lastbil og smutte til jm / scaning mm og så ringe og sige når jeg var klar...
Med nr 2 har han været med til 2 scaninger, ellers ikke. Gik til en masse ekstra,så det klared jeg også selv - da jeg stadig var på arbejde..
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 154
Dog var han Ikke ret meget med efter fødslen. De første par uger, holdte han kun lillemanden hvis han sad i sofaen eller hvis jeg lagde baby på maven af ham, han turde næsten ikke lutte efter ham mens jeg gik i bad, for han turde ikke tage ham op af liften. Det ændrede sig dog hurtigt, og nu er han lykkelig far som klare alt fra lorte bleer til søvnløse nætter.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Og jeg var sat til Maj og i Marts tog han lige en uge på skiferie hvor jeg så selv stod med heste - hus og snevejr åhh den uge hadede jeg ham som pesten!!
Jeg ved ikke om jeg syntes han var for lidt med i det men jeg ville da ønske han havde mere lagt hænderne på maven og talt til maven men nej han var ikke så meget i det men ok med alle de hormoner så svinger vi jo også en del LOL
jun 2011
Kender en, hvor manden sang en bestemt sang for deres lille dreng da han lå i maven. Da han så blev født og når han var urolig og græd, så sang manden den her sang for ham. Så faldte han til ro, for den sang kunne han genkende.. Det så sødt syns jeg.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jun 2011
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Min har kun været med til scanningerne ikke jm eller læge...
jun 2011
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Han var med til MD og til den 3D-scanning han købte, og det var det.
Hvor meget og hvor lidt??