1.653 visninger
|
Oprettet:
bløder i min graviditet igen. {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen jeg begyndte i torsdags at bløde ringede til sygehuset de bad mig ringe til lægevagten han bad mig ringe til egen læge om fredagen da det var normalt at aborter i starten af graviditeten igår ringede jeg så til egen læge som bad mig komme med det samme hun sendte mig til næstved sygehus for at blive scannet, scanning vise heldigvis jeg havde et levende foster i livmoderen så de sagde jeg havde en alm graviditet men med blødninger er der nogen der har prøvet det.
skal lige siges jeg har aborteret 4 gange
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Mens vi har prøvet at få nummer to har jeg mistet 3 gange hvor det alle gangene er startet med massere af blod.
Denne graviditet ( er 40+5 ) startede også med mange ugers pletblødninger og var til tryghedsscanninger og alt muligt i starten. I uge 13 ( 1 uge efter NF ) begyndte jeg at styrtbløde og havde voldsomme smerter og der kom store klumper ud.... Det var blodansamlinger og alt var heldigvis fint.
Så jeg har aldrig prøvet at være gravid uden at bløde meget, desværre er 3 af gangene jo så også endt i SA.
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 16 Svar: 58
nov 2008
Når du nu har mistet 4 gange kan du så ikke få en sygemelding, hvis ikke du allerede har selvfølgelig og har du ikke fået tilbudt ekstra tjek og sådan??? Det fik jeg i hvert fald. Det er bare med at få slappet af, håber det bedste for dig.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jeg havde en abort, men blev gravid igen 3 mdr senere, allerede få dage efter positiv test begyndte jeg at bløde, og troede så at det var slut igen og gjorde faktisk ikke mere ud af det, men følelelsen af graviditet var der endnu, og ganske rigtigt lægen fik også en positiv test og også blodprøven så fin ud, jeg kom til tidlig scanning uge 7 da jeg jo havde aborteret og fordi jeg pletblødte mere eller mindre hele tiden...
faktisk blødte jeg i hele graviditeten, altså med pauser også, men flere gange blødte jeg rigtigt meget, og rendte til tjek konstant og ekstra scanninger osv.. de kunne ikke finde nogen fysisk årsag til det, og baby var sund og rask, så de mente at det måske var fordi jeg var stresset, hvilket også passede, det var sandsynligvis årsagen til min tidligere abort. jeg fik en sund og rask pige, som bestemt ikke havde lidt overlast..
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
nov 2011
nov 2008
nov 2011
nov 2011