{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

LORTE DAG! {{forumTopicSubject}}

Har brug for at komme ud med det som jeg har været igennem i dag .

Jeg skulle have en abort i dag .
Kom lidt i 11 da jeg havde en tid kl. 11 . Sekretæren kommer og siger at de er en time forsinket .
Der kommer flere og flere og de kommer alle ind før mig .
Efter 2 timer og 45 min bliver det min tur .
Får noget andet tøj på og kommer ind på afdelingen . Her bryder jeg fuldstændig sammen ! Var nervøs og bange ..

Vågner op 30 min efter og bryder sammen igen .
Får endelig lov at komme hjem . Dog har jeg det meget mærkeligt og er utrolig træt .

Kl. Bliver 21 og skal have mine smertestillende . 5 min efter får jeg de vildeste smerter . Det gjorde mere ondt end da jeg havde veer !
Ligger en time på gulvet foran wcet da jeg har den vildeste kvalme da det virkelig gør ondt .
Beslutter at ringe akut til Skejby .

Ligger her oppe nu og er blevet akut indlagt .
De har ikke fået fjernet det hele så er blevet proppet med kraftige smertestillende og skal igennem det hele igen i morgen tidlig .

Er så græde færdig og savner min datter så meget !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTE DAG!
  • #1   6. okt 2012 Åh din stakkel, hvor må det være frygteligt! smiley Og så at skulle igennem det samme to dage i træk! Jeg håber, at du hurtigt kommer dig - både fysisk og ikke mindst psykisk! Held og lykke med det hele smiley

  • #2   6. okt 2012 Åh for pokker! Hvor må det være ualmindelig frygteligt! Kan godt forstå du er grædefærdig,og savner din prinsesse! Skynd dig og se om ikk du kan sove, så er det "hurtigt" morgen, og det hele kan blive klaret så du kan komme hjem i trygge rammer!
    Nat-krammer afsted til dig! Og sov godt, og held og lykke med det i morgen!


  • #3   6. okt 2012 Tusind tak ..
    Natten gik stille og roligt men her til morgen er det så gået helt galt igen ..
    Kan intet pga så store smerter .
    Får muligvis et drop med væske om lidt og så akut på operationbordet .


Kommentér på:
LORTE DAG!

Annonce