{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Tilmeldt:
1. mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

En overraskelse :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har fået mange overraskelser i dag til JM. For det første er lillepigen nu over gennemsnittet vægtmæssigt efter at have ligget en anelse under ved alle andre kontroller smiley

Hun er skudt til 2600-2900g i dag (35+3). Så hun ender nok som en ca. 4 kg baby var dommen (fint med mig).

Næste overraskelse var at hendes hoved er normalt i størrelse smiley Har frygtet hun ville få et giga hoved, da både hendes far og jeg har meget store hoveder.

Sidste og vildeste overraskelse er at jeg ikke kan mærke 80-90% af de plukveer jeg får - og eftersom jeg dagligt kan mærke 20-60 betyder det jo at jeg har ret mange smiley
Så indtil jeg når uge 37 om 1½ uge skal jeg slappe af når jeg kan mærke plukveer, da dem jeg mærker nogle dage kommer meget meget regelmæssigt - og jeg nu 2 gange har haft regelmæssige plukveer med godt bid i og kort mellemrum i flere timer i træk.

Så man kan blive overrasket smiley Selv om det nu er nogle dejlige overraskelser - især fordi alt ser ud helt som det skal.

Eneste minus er at jeg hellere må holde mig nede fra hesten 1½ uge - øv øv, nu er vejret ellers lige blevet godt til rideture!

Ps. se venligst sidste kommentar som humor - selvfølgelig sætter jeg babys ve og vel laaaaangt foran min lyst til at ride hesten en tur smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
En overraskelse :)

Annonce