En overraskelse :) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har fået mange overraskelser i dag til JM. For det første er lillepigen nu over gennemsnittet vægtmæssigt efter at have ligget en anelse under ved alle andre kontroller
Hun er skudt til 2600-2900g i dag (35+3). Så hun ender nok som en ca. 4 kg baby var dommen (fint med mig).
Næste overraskelse var at hendes hoved er normalt i størrelse Har frygtet hun ville få et giga hoved, da både hendes far og jeg har meget store hoveder.
Sidste og vildeste overraskelse er at jeg ikke kan mærke 80-90% af de plukveer jeg får - og eftersom jeg dagligt kan mærke 20-60 betyder det jo at jeg har ret mange
Så indtil jeg når uge 37 om 1½ uge skal jeg slappe af når jeg kan mærke plukveer, da dem jeg mærker nogle dage kommer meget meget regelmæssigt - og jeg nu 2 gange har haft regelmæssige plukveer med godt bid i og kort mellemrum i flere timer i træk.
Så man kan blive overrasket Selv om det nu er nogle dejlige overraskelser - især fordi alt ser ud helt som det skal.
Eneste minus er at jeg hellere må holde mig nede fra hesten 1½ uge - øv øv, nu er vejret ellers lige blevet godt til rideture!
Ps. se venligst sidste kommentar som humor - selvfølgelig sætter jeg babys ve og vel laaaaangt foran min lyst til at ride hesten en tur
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
En overraskelse :)