{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.892 visninger | Oprettet:

Ehm ja :S {{forumTopicSubject}}



Ja.. Det hele startede egentlig i fredags hvor jeg var til mit sidste graviditets tjek hos min læge.. Alt er helt fint og stille og roligt..
Blodtryk, blodprocent, vægten (på mig), SF-mål, og hjerterytme var alt fint.. smiley Indtil det viser sig at de har fundet hvide blodlegemer i min urin.. Hurra for det da! -

- Jeg spørger indtil fødsel mht til urinen og streptokokker B (da jeg havde det i uge 8 ca) - hvor det hele pludselig ender med at jeg må på en gang penecilin.. Jeg citerer min læge " du skal tage dem som livrem og seler!".. "Jeg vil hellere at du er på penecilin i 4 dage end at du føder!"
- Grunden til hun "frygter" fødsel er de hvide blodlegemer - som vi jo ikke aner hvad er :S (har i dag fået negativt svar på streptokokker) yaay! smiley Men venter svar på andet som de også dyrker den for :S

Nå men så i søndas var jeg på toilettet og opdager en kæmpe klat slim (ja jeg tror min slimprop er gået)..
Den var helt hvid/klar og meget sej :S
Og et par timer efter mærker jeg at min mave bliver helt hård og gør ondt og trækker sig sammen.. Ja det sikkert plukveer? :S
- Jeg ligger mig på sofaen i nogle timer men det tager bare til, og gør mere og mere ondt :S
Ringer til FG om aftenen og fortæller hvordan landet det ligger mht til de hvide blodlegemer også - samt at jeg er på penecilin for muligvis blærerbetændelse eller streptokokker - (som kan sætte en fødsel for tidligt i gang!)
- De tager sgu egentlig bare den med ro og siger at jeg skal ligge mig og slappe af.. - Det er altså ikke særlig nemt kan jeg hilse at sige når ens mave er hård og det gør ondt konstant :S
Får bare besked på at ringe igen hvis det bliver værre...

I går morges da jeg går i børnehave med min søn må jeg et par gange på vejen hjemad stoppe op for, at trække vejret da det bare niver mere og mere i maven.. Og smerterne tager til.. De kom sågar også i lænden og ja har det stadig lige sådan..
Det gør ondt i hele maven og det niven og hiver.. Den er helt hård og stram.. smiley Kan intet holde ud.. Ligeså snart jeg er aktiv eller laver noget fysisk bliver det faktisk kun værre..
Men ja ligger jeg ned, bliver det ikke mindre af den grund alligevel :S

- Samt i går fik jeg også lige smidt i hovedet (ifølge en vækstscanning) at den bette i maven altså er for lille i følge gennemsnittet smiley Vejer "kun" 1900g som ikke er helt nok.. Så skal til kontrol om 14 dag igen..
Det er da bare lige endnu en bekymring oveni hatten..
Iiih magter ikke mere.. Suk smiley
Er i dag 34+3...

Ja! Ved egentlig ikke lige helt hvor jeg vil hen af med det her indlæg.. Trænger bare til at få luftet tankerne lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ehm ja :S
Kommentér på:
Ehm ja :S

Annonce