{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

vægten stiger og stiger-lidt nervøs. {{forumTopicSubject}}

Hej bg,
er virkelig begyndt at blive nervøs nu.. før gravidliteten var jeg norm. Vægtige, og trænede meget. Måtte dog stoppe med at træne da jeg mest trænede styrke og fik hurtig ondt + andre små ting der var i starten af min gravidlitet.. dog svømmer jeg nu..

Jeg tog meget hurtigt på, men lægerne var ikke nervøse, da mit aktivitetes niveau var faldet..

Nu spiser jeg sundt udover jeg får lidt cola og masipan brød i ny og næ, da det er det jeg har lyst til for tiden, gravidlitet trip :).. men får kun en lille cola og et masipan brød når det er. og det ikke flere gange om ugen.. Og kan bare ikke forstå min vægt bliver ved med at stige så voldsomt, har taget 25kg på. Og spiser ikke særlig meget til hverken, morgenmad, middagsmad, aftensmad og natmad.

Kan virkelig bare ikke forstå at vægten bliver ved med at stige, spiste meget mere da jeg ikke var gravid. og har været ved lægen og få tager en sukkersyg test ting og den siger alt er som det skal være..
nogen af jer der har prøvet det samme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægten stiger og stiger-lidt nervøs.
  • #1   24. okt 2012 ork ja, og rolig nu smiley

mon dog at du på så kort tid har taget 25 kg ren fedt på.

Før jeg blev gravid vejede jeg 52 kg og det har jeg gjort siden 5 klasse -dvs fra jeg var færdig med at vokse i højden og har aldrig kunne tage på. Havde bare det fast bmi på 18,8

da jeg så blev gravid tog jeg meget på, og det væltede nærmest på faktisk. Ved min sidste vejning havde jeg taget 30 kg på, og efter hun var kommet ud af mig havde jeg altså stadig 24-25 ekstra kilo på.

Det endte i kejsersnit så rørte mig altså ikke noget særligt ud over lidt ganske få rolige gåture.. men 10 dage senere var jeg 16 kg lettere -dvs fra hun kom ud var det så 10 kg på 10 dage og den fortsatte langsommere med at gå ned derefter.

har ikke gjort noget, den har bare kørt af sig selv så nu ligger jeg på 55-56 kg. Så 3-4 kg mere end før jeg blev gravid..

men der var jeg så også 20 og nu er jeg 25 så ved ikke om jeg med alderen måske ville have taget de 3-4 kg på uanset.

jeg fandt ud af at det var væske i kroppen der gjorde at jeg tog på og på og ikke var herre over det selv.

Sikker på at du ikke har væske i kroppen?

• #2   24. okt 2012 Jeg tog 45 kg på smiley

• #3   24. okt 2012 Har snakket med din sp, hun mener jeg ikke har væske i kroppen, men har jeg altså siden uge 14 der omkring har jeg ikke kunne passe nogle af mine smykker (udover halskæde). rigtig træls! og er gået 2 størrelser op i sko..:o føler de strammer vis jeg ikke har dem så stor..

Er der nogen af jer, der fik meget store børn?
    Synes bare lille pigen lyder til at blive en kæmpe, i forhold til hvad folk herinde siger der bebser bliver skønnet til, i de forskellige uger..

Hvor længe har i tabt det over? Er lidt bange for at tabe det for hurtigt, når jeg begynder at træne igen.. og for hurtigt mener jeg, så skinnet ikke kan følge med.

• #5   24. okt 2012 ellers er der noget med at prikke sig på læggene med pegefingeren mener jeg det var, og hvis der kom sådan en hvid plet var det vist væske. Husker ikke helt hvordan det var

• #6   24. okt 2012 Vil jeg gør, skal bare først ind til hende d. 2 nov... smiley altså snakke med min JM

• #8   25. okt 2012 Inden jeg blev gravid vejede jeg 58 kg og 6 dage før jeg fødte sagde den 93. Jeg levede nærmest kun af jordbær, æbler og mælk den sidste tid for jeg var så dårlig og det kunne jeg holde i mig.

• #9   25. okt 2012 ja ved da godt det er normalt at tage på, men alle siger at jeg max burde tage 12-15kg på. Der er bare lige 10 kg ekstra.. smiley

Er ikke så nervøs, når jeg hører andre også har været ude for det..
    Det bare mere når man snakker med familien,svigerfamilien og andre der har født, så har jeg jo taget mega meget på. Det eneste jeg lige synes lyder positive derfra, er at jeg ikke ligner en der har taget 25kg på.. smiley

Kommentér på:
vægten stiger og stiger-lidt nervøs.

Annonce