5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
vægten stiger og stiger-lidt nervøs. {{forumTopicSubject}}
Hej bg,
er virkelig begyndt at blive nervøs nu.. før gravidliteten var jeg norm. Vægtige, og trænede meget. Måtte dog stoppe med at træne da jeg mest trænede styrke og fik hurtig ondt + andre små ting der var i starten af min gravidlitet.. dog svømmer jeg nu..
Jeg tog meget hurtigt på, men lægerne var ikke nervøse, da mit aktivitetes niveau var faldet..
Nu spiser jeg sundt udover jeg får lidt cola og masipan brød i ny og næ, da det er det jeg har lyst til for tiden, gravidlitet trip :).. men får kun en lille cola og et masipan brød når det er. og det ikke flere gange om ugen.. Og kan bare ikke forstå min vægt bliver ved med at stige så voldsomt, har taget 25kg på. Og spiser ikke særlig meget til hverken, morgenmad, middagsmad, aftensmad og natmad.
Kan virkelig bare ikke forstå at vægten bliver ved med at stige, spiste meget mere da jeg ikke var gravid. og har været ved lægen og få tager en sukkersyg test ting og den siger alt er som det skal være..
nogen af jer der har prøvet det samme?
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mon dog at du på så kort tid har taget 25 kg ren fedt på.
Før jeg blev gravid vejede jeg 52 kg og det har jeg gjort siden 5 klasse -dvs fra jeg var færdig med at vokse i højden og har aldrig kunne tage på. Havde bare det fast bmi på 18,8
da jeg så blev gravid tog jeg meget på, og det væltede nærmest på faktisk. Ved min sidste vejning havde jeg taget 30 kg på, og efter hun var kommet ud af mig havde jeg altså stadig 24-25 ekstra kilo på.
Det endte i kejsersnit så rørte mig altså ikke noget særligt ud over lidt ganske få rolige gåture.. men 10 dage senere var jeg 16 kg lettere -dvs fra hun kom ud var det så 10 kg på 10 dage og den fortsatte langsommere med at gå ned derefter.
har ikke gjort noget, den har bare kørt af sig selv så nu ligger jeg på 55-56 kg. Så 3-4 kg mere end før jeg blev gravid..
men der var jeg så også 20 og nu er jeg 25 så ved ikke om jeg med alderen måske ville have taget de 3-4 kg på uanset.
jeg fandt ud af at det var væske i kroppen der gjorde at jeg tog på og på og ikke var herre over det selv.
Sikker på at du ikke har væske i kroppen?
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Er der nogen af jer, der fik meget store børn?
Synes bare lille pigen lyder til at blive en kæmpe, i forhold til hvad folk herinde siger der bebser bliver skønnet til, i de forskellige uger..
Hvor længe har i tabt det over? Er lidt bange for at tabe det for hurtigt, når jeg begynder at træne igen.. og for hurtigt mener jeg, så skinnet ikke kan følge med.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
apr 2012
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
apr 2012
Er ikke så nervøs, når jeg hører andre også har været ude for det..
Det bare mere når man snakker med familien,svigerfamilien og andre der har født, så har jeg jo taget mega meget på. Det eneste jeg lige synes lyder positive derfra, er at jeg ikke ligner en der har taget 25kg på..
vægten stiger og stiger-lidt nervøs.