{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Ligamentsmerter lindring? {{forumTopicSubject}}

Godaften d'damer (og mænd, hvis nogen skulle kigge med)

Jeg er 26+4 idag og har siden opstart efter weekenden haft de slemmeste ligamensmerter! Normalt kommer de kun om natten, så de forstyrrer min nattesøvn. Det gør ikke SÅ meget, da bebs + tissetåre alligevel vækker mig jævnligt.

Men her mandag+tirsdag har det simpelthen gjort ondt hele dagen! Jeg har lagt cyklen til side og taget bil/bus her de sidste to dage, fordi for meget bevægelse simpelthen rykker for meget i understellet! Hen på eftermiddagen brokker min lænd sig også, og det er så slemt om aftenen, at jeg ikke kan slappe ordentligt af, fordi det simpelthen knirker og knager i alle led smiley

I morgen skal jeg på kursus på Sjælland, dvs. min dag starter kl 7 og slutter kl 18! Puha, det magter jeg bare ikke lige i min lænd/mave/ophæng/understel lige pt!

Så gode råd til smertelindring modtages med kyshånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligamentsmerter lindring?
  • #2   6. nov 2012 Jeg har lige været i et dejligt langt og varmt bad. Det hjalp lidt, men jeg er stadig meget spændt op!

    Jeg troede egentlig ikke det havde noget med BL at gøre? Men det er kommet meget prompte her de sidste to dage. Håber ikke det fortsætter, for selvom jeg kan komme igennem arbejdsdagen, så er jeg altså bare total færdig når jeg kommer hjem! Jeg kunne være faldet i søvn for flere timer siden, men det nytter jo heller ikke noget..


  • #4   8. nov 2012 Hmm jeg må se om det bliver bedre i løbet af weekenden og næste uge. Ellers må jeg forbi lægen. Jeg tror bare ikke der er så meget at gøre, for mit arbejde er ret stillesiddende. Jeg kan selvfølgelig tage bussen på arbejde hver dag i stedet for at cykle, da det ofte er dét, der giver slemme plukveer og ømhed omkring lænden.



Kommentér på:
Ligamentsmerter lindring?

Annonce