{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
23. apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

så nervøs {{forumTopicSubject}}

Jeg må ud med min angst. det hele startede søndag hvor jeg fik pluk veer som gik over i rigtige veer og kom så på fg og fik det stoppet og fik af vide jeg havde blærebetændelse og blev pct i behandling tirsdag morgen kan jeg ikke holde smerterne ud mere og begynder og få feber og får så af vide jeg har nyrebækkenbetændelse og får så piller mod det men torsdag er der stadig feber og jeg får noget mod det i drop og da lillebror lægger og presser voldsom på venstre nyre forsøger de at flytte ham og det hjælper i løbet af dagen og fredag kommer jeg hjem allerede der føler jeg at der noget galt og vi køre tilbage og får kørt kurve og den er ok mærker ham på kun en gang i løbet af weekenden og jeg bliver nervøs men får af vide at det er fordi min krop er træt og de flyttet ham mandag tager jeg så der ud igen og de køre kurve som lægger stabil på 130 slag men det se ud som han kun sover og det gør det i en time og bliver derfor indlagt og får i løbet af natten kørt 5 der alle løse en time som hele tiden viser han sover bliver scannet i nat og de kan se han trækker vejret eller forsøger men ellers intet og der bliver snakket aks men at de lige vil scanne flow det viser sig og være fint så får besked på at alt er fint og kan tage hjemme men er så nervøs at jeg ringer til min egen læge som henvender mig til et andet hospital og de laver så en masse undersøgelser og kan godt se han ikke bevæger sig og bliver derfor scannet og flow er fint men han bevæger sig ikke selvom de scanner skubber osv de måler ham og chok håntdjdp kun 1725g og er næsten 35+ så nu er jeg indlagt og aner ikke hvad der skal ske andet end de vil scanne igen i aften er så nervøs og bange for han er syg og det hele går galt inden de når at gøre noget. undskyld det blev så langt og uden afsnit men er skrevet fra min nye tlf som jeg ikke kender så godt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så nervøs
Kommentér på:
så nervøs

Annonce