{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Ondt i maven ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg ahr de sidste aftner haft ondt i maven, især når jeg ligger på sofaen og slapper af..
Men idag er det der stadigvæk.
Jeg var ude og svømme igår og havde det rigtigt slemt i aftes.
Nu er det der bare endnu. JEg kan ikke beskrive hvordan det gør ondt. Men det er nærmest midt på maven og så opaf og udaf. Ja nærmeste hele maven. Det gør især ondt hvis jeg står op mere end 20 min af gangen smiley Hvad kan det være?? Nogen der har oplevet det??
Er 24 uger henne.
Er også begydnt at få en smule kvalme igen,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i maven ???
  • Addie C
    Addie C Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 38
    #1   25. nov 2012 Har måske haft noget lignende og det var bare fordi at baby gror, så presser det på organerne. Men jeg syntes du skal ringe til dit fødested og høre dem. De ved bedst smiley

  • #2   25. nov 2012 Kunne du måske havde brugt dine mavemuskler for meget??

    Altså har prøvet at havde ondt i maven, i min gravidlitet, men der var jeg meget længere henne, men vil beskrive mit ondt i maven, på en anden måde end du gør. Så det nok ikke det samme.. smiley
    Vis du er meget nervøs kan du jo ringe til fg, og hører om det er normalt.
    Ellers kan du ringe til din JM i morgen. smiley


  • #3   25. nov 2012 Jeg har tænkt det samme. Eller også er det måske fordi hun vokser. (Er færste gangs gravid, så ved ikke hvordan det føles).
    Hvordan føles dit ondt i maven Kate?? og hva var det??
    Jeg skal til lægen imorgen.
    Men måske har jeg overbelastet min krop for meget d sidste par dage. HAr også gjort hovederent og pyntet til jul. M.m..


  • #4   25. nov 2012 Det var øverst i maven, og (undskyld udtrykket) men føles som om man virkelig har dårlig mave, men at man ikke har dårlig mave, og min sygeplejerske sagde det var norm. og tegn på at det var snart, hun vil komme til verden.. Så den følelse skulle du jo nødig have når du kun er i uge 24.. smiley

  • #5   25. nov 2012 Jahun skulle dælme gerne blive derinde. Jeg må holde mig lidt i ro idag.
    Og så snakke med lægen imorgen smiley Takker.


Kommentér på:
Ondt i maven ???

Annonce