{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Tilmeldt:
8. dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Tidlig scanning {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger ... har jeg fåret lov at komme til en tidlig scanning ved ,min gynækolog på fredag da jeg går og er såååååå bange for noget er galt ... jeg har fået metformin for at stimulere mine æg da jeg har pco og det er jo skadeligt for et foster.... stoppede dog på den den første dag jeg fik positiv test...

Andre der har fået metformin under projekt baby ??
Ander der har fået en tidlig scanning ??


Efter lægens beregning er jeg 7+5 idag men er ikk helt til at regne med pga pco... men får det vel afvide på fredag hvor langt jeg er henne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidlig scanning
  • #2   17. dec 2012 Hvor er det i grunden spøjst at noget der skal hjælpe en til at blive gravid, samtidig kan skade fosteret..... Bare en tanke fra mig.



  • #3   17. dec 2012 Kan ikke forstå hvis metformin skulle skade den lille, jeg skulle tage dem indtil uge 12 for at afhjælpe for tidlig fødsel.

  • marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #4   17. dec 2012 har ikke PCO. men er blevet scannet 6+4, og der var fint hjerte blink.

    pøj pøj med scanningen fredag...


  • #6   17. dec 2012 Jeg fik også metformin da jeg skulle have bastian og stoppede da jeg opdagede jeg var gravid smiley fik dem også pga pco... Har en sund og rask dreng, som ikke fejler noget - selvom jeg spiste dem til uge 6 smiley
    Så er sikker på du ikke skal bekymre dig smiley


  • #7   17. dec 2012 Underligt. De sagde det havde været sådan engang. Men i dag måtte man gerne spise dem. Spiste dem men fødte for tidlig alligevel. Men har en rask dreng i dag smiley

  • #8   17. dec 2012 Hmm har forstået at metformin øger chancen for graviditet hos pco patienter samt nedsætter risikoen for abort og for tidlig fødsel ?

  • #9   17. dec 2012 Sådan har vi fået det at vide Carina smiley

  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #11   18. dec 2012 Tak dejligt der er nogen som var det samme igennem og med dejlige børn idag smiley jeg glæder mig til fredag og satser på det hele er som det skal ved den lille smiley

  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #12   27. dec 2012 Jah Linea det nok den værste jul ever smiley tirsdag bliver min nye iphone ødelagt mit guld armbånd knækker og nu dette igår ... planen er at forsøge igen men kan ikk lade hver at tænke om der igen går 2 år og og jeg igen vil miste...

    metformin har jeg enlig ikk rigtig forstand på jeg fik det for at bringe min cyklus ind i en mere normal da jeg startede på en der hed 54 dage..den sidste inden jeg opdagede jeg var gravid var på 30. og gynækologen sagde at jeg skulle teste hver 3 uge for med det samme jeg fik en positiv test skulle jeg stoppe på metforminen,.. så kan ikk rigtig forstå hvis det kunne være skylden smiley ...

    tak for trøste krammet det er i den grad tiltrængt


Kommentér på:
Tidlig scanning

Annonce