{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Arbejdet modarbejder :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har et job der virkelig er begyndt at modarbejde min graviditet, og prøver virkelig at gøre livet surt for mig nu..

Er der andre det har prøvet det, og hvordan fik i det løst ?

Jeg arbejder på et meget lille sted, vi er ikke så mange, jeg er/var rigtig glad for mit job, og jeg ønsker at vi skal få det til at fungere indtil jeg går på barsel !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdet modarbejder :(
  • #1   18. dec 2012 Ååh nej. Det er så ærgeligt sådan noget.

Har ingen råd til dig, men håber at i kan løse det, og finde ud af det sammen igen. smiley

• #3   18. dec 2012 få lavet en arbejds plads risiko vudering...

snakke med fagforeningen?

• #4   18. dec 2012 Jeg vil ikke risikere at der er nogen herinde fra der måske kender dem, derfor har jeg sparet lidt på oplysningerne smiley
    Jamen, jeg kan ikke blive aflastet for daglig håndtering af antibiotika, oxytoxxin, og tunge luft.
    Da jeg blev sygemeldt af lægen igår pga smerter, sagde han at jeg burde melde mig ledig, og så måtte jeg ikke få fri til min nf scanning her den 27.
    Og så får jeg mange stikpiller i løbet af ugen.. Og nu føler jeg at de prøver at gøre livet surt for mig, sådan at jeg selv siger op. :´(

• #5   18. dec 2012 det er klart han prøver at få dig til sige op selv - så hænger han jo ikke på dig og skal vist heller ikke betale barsel...

Ville gå videre med det... hvis han allerede er nu sådan, hvordan bliver han så ikke når du vender tilbage og du har barn syg?

Syntes du skal gøre op med dig selv hvad du vil og hvor meget du vil finde dig i.

Kan du ikke optage nogle af hans svinere og gå videre med dem?

• #6   18. dec 2012 Jeg har kontakt med fagforegning og landbrug ungdom.. De råder til at jeg konfrontere dem og får det til at fungere. Så ville hører om andre havde stået i lignende situation, og hvordan i havde løst det ?
    for det er også hårdt psykisk når det er sådan smiley

• #8   18. dec 2012 Ha ha Tania...

Hvor kom den fra?

Den passer ihvertfald ikke på min arbejdsplads, som også er lille med 9 fast ansatte.

• #14   18. dec 2012 Hmm jeg er daglig leder, men skal stadig be om fri.
    Jeg har været ansat et år. Og lægen sagde at de fik min løn refunderet fra 1 dag ved sygemelding pga graviditet, så han har penge til at ansætte en vikar.
    Jeg er "kun" 3 måneder henne, og ville gerne blive ved 2-3 måneder endnu, men synes ikke det er særlig rart at skulle tilbage efter sådan en afslutning inden jeg blev sygemeldt.
    Jeg er 23 år 24 år til januar.
    Jeg kan ikke blive fast sygemeldt endnu, da jeg ikke har mave (ikke er udsat ved de løse søer endnu) Og de smerter jeg har er i ledbåndene, og min graviditet ikke fejler noget.

Kommentér på:
Arbejdet modarbejder :(

Annonce