{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Plukveer - aldrig mærket dem. {{forumTopicSubject}}

Jeg er i dag 35+4 og jeg har endnu ikke mærket til nogle plukveer. Jeg har fået en beskrivelse af, hvordan de mærker, men jeg har aldrig haft følelsen. Er det normalt, at jeg ikke har haft dem? Er det godt eller skidt?

Og tit, så siger folk at veer starter ud med smerter der minder om menstruationssmerter. Jeg har bare aldrig haft menstruationssmerter, så kan heller ikke sætte mig ind i hvordan det skal føles...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer - aldrig mærket dem.
  • #1   25. dec 2012 Jeg mærkede heller ikke plukveer i min graviditet. Og da jeg så begyndte at få veer sagde km i Tlf er det kraftige plukveer eller rigtige veer. Så måtte jeg jo fortælle jeg ikke havde mærket noget til plukveer. Men da jeg kom ind på fg var jeg 5 cm åben og havde veer som på en perlesnor.
    Jm sagde at der er nogen som ikke mærker sem og det helt normalt.


  • #2   26. dec 2012 Jeg har heller ikke haft plukveer eller i hvert fald ikke mærket dem nogen af gangene! Og jo man kan ret faktisk godt være i tvivl om man har veer, som sagt har jeg aldrig haft plukveer og da jeg begyndte at få veer troede jeg bar det var plukveer fordi det på ingen måde gjorde hammer mega ondt som jeg havde fået at vide veer ville gør... 2 gang var jeg lidt mere bevist om at det jeg troede var plukveer nok snart blev veer... Og jeg var første gang 9 cm åben da jeg kom på fødegangen og 2 gang 6 cm... smiley

  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #3   26. dec 2012 Ja jeg kunne heller ikke mærke mine - men det er når maven bliver helt hård smiley

  • #5   26. dec 2012 Jeg oplevede dem heller ikke. smiley

  • #6   26. dec 2012 Jeg mærkede mine lige fra 13+ og de gjorde altid lidt ondt smiley Sådan ala mens smerter smiley

Kommentér på:
Plukveer - aldrig mærket dem.

Annonce