9. nov 2011 Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
:O) {{forumTopicSubject}}
Skæbnen ville jo ikke som os, så nu tager jeg da lige 9 ekstra måneder, eller 8,5 mdr :O) Føler mig lidt som en elefant.
Vi mistede jo desværre Jamie 40+3 20/7-12, men ønsket om forældre er meget stort hos os, så med det samme lægen sagde god for det, ja så påbegyndte vi projekt baby nr. 2.
Denne graviditet er ikke en drøm på roser, da jeg jo har en del bekymringer, hvilket vel er meget normalt. Men overlægen lovede os ekstra meget kontrol igennem hele forløbet, så vi er til scanning hver 4. uge. Når vi når længere hen, og jeg er den mindste smule bekymret, så skal vi bare ringe til FG i Holstebro, og så får vi kørt hjertestrimmel. Vi bliver sat igang 14 dage før tid, så nu skal jeg bare tænke over om vi vil have PKS eller normal igangsættelse.
En normal fødsel er da selvfølgelig det bedste, men som den "sortseer" jeg er blevet, kan jeg ikke lade være med at tænke på de komplikationer der kan opstå. Fødslen med Jamie forløb helt perfekt, 24 minutter med presseveer og så var den fine lille stjernekigger ude. Så hælder mest til normal fødsel, der vil de selvfølgelig igen holde ekstra øje med os. Men vil snakke med JM og læger om det, og så må vi se hvad vi kommer frem til.
Termin med spunken er sat til 29/6-13 og til NF var alt super fint Skal til endnu en scanning her d. 11/1 som er en af vores "4 ugers" scanning.
Jeg vil prøve at nyde dette så meget som jeg kan, og se om jeg ikke kan finde "naive" gravide svævende på en lyserød sky Christina frem
Så en lille positiv update herfra
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
må man have kov at spørge om hvad der skete sidst ? os helt okay hvis ikke du føler for det
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
feb 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
Stort tillykke med den nye graviditet. Tror også bare du skal prøve at nyde det og bare være glad for at du bliver fulgt så tæt denne gang. Og heldigvis var Jamie jo sund og rask, så der er da ingen tegn på at det skulle gå galt denne her gang.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Jeg tror jeg havde valgt KS
nov 2011
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 14
Vi glæder os rigtig meget til at møde Jamie´s lillesøster/bror.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 34
nov 2011
:O)