{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.187 visninger | Oprettet:

Tanja P
Tanja P
Tilmeldt:
20. jan 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Kan man godt bløde når man er gravid? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg hade lidt ondt i maven i lørdags så søndag da jeg skulle på wc blødt jeg lidt men der er ikke noget i midt ben kun når jeg skal tisse er 6 uger + nogle dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man godt bløde når man er gravid?
  • #1   21. jan 2013 nogle gange er det helt normalt.. men jeg ville alligevel lige snakke med lægen, og få en tidlig scanning..

  • #2   21. jan 2013 Ved Malou blødte jeg meget lidt men ikk frisk blod smiley da jeg blev gravid efter hende blødte jeg også lidt heller ikk frisk blod til at starte med men det blev frisk blod efter 4 dage og endte i SA smiley

    Min nuværende graviditet har jeg slet ikk blødt og er 15+3 nu smiley

    Så det kan være meget forskelligt fra graviditet til graviditet smiley

    Men syns da du skal få det tjekket smiley


  • #3   21. jan 2013 jeg har blødt stort set on/off i mine 10 uger nu, er undersøgt osv, men de siger at det kan gå begge veje... men har læst at det kan være normalt, jeg blev dog ret forskrækket, eller det gør jeg hver gang det er der, men snak med lægen om en tidlig scanning, så du kan føle dig mere tryg:-)

  • #6   21. jan 2013 man kan sagtens bløde hvis det er på det tidspunkt man skulle have haft sin 2 eller 3 mens, har jeg fået at vide smiley

  • #8   21. jan 2013 Hvis man bløder når man er gravud bør man kontakte lægen for tjek, for det kan være skidte tegn, men det kan også være nogle af dine følsomme slimhinder eller lign. der bløder lidt smiley

    For ja menstruation kan man ikke have når man er gravid, men hvis du bare har pletblødt lidt, så prøv og ring og spørg en af lægesekretærene om hun mener at du bør have tjek smiley


  • #9   21. jan 2013 Jeg blødte lidt ved uge 4, og igen omkring uge 10, jeg fik at vide at det var helt normalt, fordi de første par måneder er det ikke sikkert din krop helt kan finde ud af den er gravid, så derfor kan der komme lidt blødninger (som om din krop vil have mens) Men de sagde til mig at selvom det var normalt, så kan de selvfølgelig ikke udelukke en abort. Men jeg tror så længe man ikke har ondt og det ikke bløder meget, så er det normalt smiley

  • Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #10   21. jan 2013 Tak få de god svare jeg skal til lægen på fredag så må jeg spøger min læge der blev bare lidt bekymret fordi jeg blødt slet ikke under min graviditet da vi fik vores søn få 3 år siden men selvfølig er der ikke to graviditet der er enes smiley

  • #11   21. jan 2013 det må man ikke
    tidligt.. kontakt læge..


  • Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #12   21. jan 2013 Jeg bløder heller ikke mere det var kun et par dråber

  • Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #13   21. jan 2013 Det gør jeg os glæder mig til vores søn på 3 år skal være storebror smiley

Kommentér på:
Kan man godt bløde når man er gravid?

Annonce